Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Figaro v jesennej kampani rozdá spoločenské hry aj auto

06.09.2017, 14:08 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Značka Figaro zo skupiny Mondelēz nasadila kampaň, v ktorej apeluje na spoločne strávené chvíle v rodinnom kruhu. Slovákom bude rozdávať špeciálne Figaro stolové hry, ktoré pripravila v limitovanej edícii v spolupráci s firmou Dino Toys.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

Figaro

„Figaro je predovšetkým rodinná značka čokoládových pochúťok. Preto v našej kampani chceme podporiť spoločné rodinné zážitky. Také, aké mali rodičia dnešných detí v časoch bez smartfónov a internetu,“ vysvetľuje manažérka značky Figaro Kristína Mikulová.

„Jesenná kampaň má inšpirovať k tráveniu spoločných chvíľ, či už pri hraní Figaro stolovej hry, ale tiež pri objavovaní krás Slovenska,“ dopĺňa K. Mikulová.

Hra predstaví najkrajšie miesta na Slovensku ako sú napríklad Bojnický zámok, Vysoké Tatry či Kremnica, divoké Poloniny, Topoľčianky alebo slovenské zoologické záhrady.

Mechanika rodinnej hry je analogická s populárnymi Putovaniami po hradoch a zámkoch. Značka chce, aby sa rodičia s deťmi nielen zabavili, ale našli inšpiráciu na jesenné rodinné výlety.

Figaro - jesenna kampan

Zdroj: PR.Konektor

Spoločenskú hru môže verejnosť získať počas spotrebiteľskej súťaže, ktorá prebieha v septembri. V týždennom žrebovaní môžu zákazníci získať 750 kusov stolových hier. Hlavnou výhrou nie je hra, ale osobný automobil. 

Do súťaže sa môže zapojiť každý, ktor nakúpi produkty Figaro od Mondelēz v minimálnej hodnote dve eurá a zaregistruje svoju účtenku cez web Figaro.sk alebo cez SMS na čísle 7409.

Spotrebiteľskú súťaž značka podporila kampaňou, ktorej zastrešila agentúra PR.Konektor. Mediálne je podporená na Facebooku a v outdoore, kde sa objaví predovšetkým na presvetlených citylightoch v blízkosti obchodov. Aktiváciu v instore podporí špeciálne viditeľne označené vystavenie.

Figaro - jesenna kampan - spolocenska hra

Zdroj: PR.Konektor

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Figaro

Diskusia (0 reakcií)