Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Festival Pohoda má aj tento rok fúru partnerov. Od piva po tresku

09.07.2013, 14:50 | Veronika Bartošová | © 2013 News and Media Holding

Hudobné podujatie podporil festival kampaňou z dielne kreatívneho štúdia Milk

  • Tlačiť
  • 0

Festival Pohoda sa ani tento rok nezaobíde bez partnerstva s viacerými spoločnosťami. Generálnym partnerom najväčšieho slovenského festivalu sa už po dvanástykrát stane pivná značka Zlatý Bažant z portfólia Heineken.

Hlavnými partnermi podujatia budú mobilný operátor Orange a Slovenská sporiteľňa, hlavnými mediálnymi partnermi podujatia sú Rádio_FM (RTVS), .týždeň a Pokec.sk (Azet).

Medzi nových partnerov festivalu sa zaradila napríklad značka Samsung, ktorá na festival prinesie chladničky na chladenie nápojov, ako aj televíznu stenu. Podobné služby na Pohode ponúkne aj značka Zanussi.

pohodafestival_2013_600

Značka Hubert prinesie na trenčianske letisko po prvýkrát prvý sekt bar, značka Hyza vytvorí skutočnú farmu s ozajstnými kuriatkami z farmy, ZSE na festivale ponúknu solárne lampy či slnečné hodiny. Na Pohode bude tento rok Ryba Košice po prvýkrát čapovať tresku, nechýba značka Kofola, Slovnaft, Nay Elektrodom či Peugeot a ďalšie.

Pohyb na festivale má návštevníkom opäť zjednodušiť mobilná aplikácia, ktorej súčasťou je program, informácie o počasí, mapy alebo Orange hra. Appka je dostupná zadarmo pre iOS a Android.

Bažant Pohoda ponúkol po prvýkrát aj špeciálnu internetovú dražbu, ktorej predmetom bola vlastná toaleta Toi-Toi. Konečná cena, za ktorú sa vydražila bola 750 eur. Vyvolávacia cena za privátnu toaletu bola v úvode aukcie 33 eur.

Festival aj tento rok k blížiacemu sa podujatiu spustil kampaň, tradične z dielne kreatívneho štúdia Milk. Tohtoročná kampaň je plná čierno-bielej farebnej kombinácie, na ktorej vizuáloch „žiaria“ účinkujúci. Kampaň je nasadená v televízii, outdoore, printe či online.

Sedemnásty ročník festivalu sa v termíne 11. – 13. júla aj v tomto roku koná na trenčianskom letisku.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)