Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Facebook pomohol hnutiu „fúzačov“ získať masy ľudí

17.09.2012, 11:18 | Veronika Bartošová | © 2012 News and Media Holding

Vďaka sociálnej sieti vyzbieralo Movember 14 miliónov dolárov

  • Tlačiť
  • 0

Svetová organizácia Movember, ktorá bojuje proti onkologických ochoreniam mužov, vďaka podpore Facebooku získala za posledné obdobie masy ľudí.

Hnutie prostredníctvom kampane na sociálnej sieti vyzbieralo na charitatívne účely 14 miliónov dolárov.

movember_hnutie_600

Movember sa do povedomia množstva ľudí dostali najmä vďaka fúzom, ktoré si muži nechávajú rásť počas celého novembra. Tentokrát si na znak zapojenia sa do kampane mohli Mo Bratia a Mo Sestry na Facebooku prenajať fúzy iného Mo Brata za dolár na deň. Okrem príspevku tak používatelia uverejňovali na sociálnej sieti svoje fotografie a zdieľali rôzne príspevky.

Ako uvádza server Allfacebook.com, z Facebooku na oficiálne stránky Movember.com pochádza približne tretina všetkých používateľov a počet fanúšikov po vylepšení komunikačných aktivít stúpol o 166 percent.

Povestné fúzy si muži podporujúci hnutie nechávajú narásť vždy v novembri už osem rokov, minulý rok sa do kampane zapojili okolo 850-tisíc Mo Bratov a Mo sestier. Vždy na začiatku mesiaca sa odfotografujú s oholenou tvárou a počas celého novembra si muži pestujú fúzy do rôznych podôb, tvarov a veľkostí.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)