Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Evelyn sa obliekla do sieťky. V novej ekologickej kampani Kauflandu

27.06.2019, 10:34 | reb | © 2019 News and Media Holding

Obchodný reťazec Kaufland predstavuje ďalší krok, ktorým chce prispieť k zlepšeniu životného prostredia. Priamo v predajniach ponúka zákazníkom ekologické sieťky na ovocie a zeleninu vyrobené z biobavlny ako alternatívu k mikroténovým vreckám. K tejto aktivite pripravila aj kampaň, opäť s hlavnou hrdinkou Evelyn.

  • Tlačiť
  • 7

Tagy

Kaufland, Lidl

„Vidíme ich zachytené na konároch stromov, plávať v rieke či len tak poletovať vo vzduchu. Kým sa mikroténové vrecká v prírode rozložia, trvá to desaťročia, niekedy aj storočia. Navyše, rozklad nie je úplný, stávajú sa z nich mikroplasty, ktoré absorbujú toxíny a v tejto podobe sa dostávajú do vody a pôdy,“ uvádza reťazec dôvody, pre ktoré zavádza nové opatrenie.

Kaufland preto vo štvrtok štartuje na jej podporu ďalšiu ekologickú kampaň, ktorej cieľom je upriamiť pozornosť na nový ekologický variant mikroténového vrecka – sieťky z biobavlny. Tie majú motivovať zákazníkov k zmene spotrebiteľského správania sa.

Kampaň bude nasadená online, pripravené sú aj POS materiály. Kaufland ďalšou ekologickou aktivitou v rámci stratégie spoločenskej zodpovednosti „Rozhodujú činy“ upozorňuje na problém s plastmi.

Vo videách opäť vystupuje komička a herečka Eva „Evelyn“ Kramerová, ktorá sa už pred časom stala tvárou kampane S igelitkou nemôžeš byť šik. Za kreatívou stojí agentúra iStep communication.

„Naše sieťky sú balené po troch kusoch. Sú vyrobené zo 100-percentnej biobavlny, vďaka čomu sú odolné a vydržia naozaj dlho. Majú certifikát GOTS, čo znamená, že zodpovedajú globálnym štandardom pre organické textílie,“ uviedla hovorkyňa Kauflandu Lucia Langová s tým, že v predaji je za cenu menej ako tri eurá.

Ako reťazec ďalej vysvetľuje, 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 7

Tagy Kaufland, Lidl