Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Evelyn chce byť značka. Na kozmetiku, minerálky aj pivo

06.07.2015, 15:20 | Tomáš Czwitkovics | © 2015 News and Media Holding

Facebooková komička Evelyn, vlastným menom Eva Kramerová, si chce dať poistiť svoj umelecký pseudonym ako ochrannú známku. Žiadosť na Úrade priemyselného vlastníctva SR podala sama ešte koncom júna.

  • Tlačiť
  • 0

Žiadosť sa vzťahuje na viaceré kategórie a desiatky rôznych tovarov a služieb – od kozmetiky, cez médiá až po oblečenie, kancelárske potreby, pivo či nealkoholické nápoje.

Návrh na úrad priemyselného vlastníctva sa týka aj reklamných služieb a produkcie televíznych relácií, čo je zatiaľ najreálnejší produkt, vznikajúci pod značkou Evelyn. Ako už informovalo Mediálne.sk, Eva Kramerová chystá svoj prvý televízny projekt pre stanicu Joj. Formát Svet podľa Evelyn bude o mladej žene, ktorá príde do Bratislavy hľadať šťastie, ale aj samu seba, „aby ukázala tomu podvodníkovi z Kubína, že ona raz niečo dokáže...“. Seriál vzniká na princípe improvizácie, zahrá si v ňom aj Jozef Vajda. Formát by sa mal objaviť v televízii v rámci najbližšej jesennej sezóny.

Evelyn má za sebou už aj účinkovanie v reklame – komička sa stala tvárou nového produktového radu Strongbow Cider, ktorý pivovar Heinken uviedol na slovenskom trhu tento rok. Komunikácia sa stala aj Kampaňou mesiaca marec týždenníka TREND a Mediálne.sk.

Evelyn sa zviditeľnila cez nízkonákladové videá točené na smartfón, ktoré sú nahraté na sociálnu sieť Facebook. Eva Kramerová stvárňuje rôzne ženské postavy – sedliačku Gitku, modelku Žizel alebo preafektovanú televíznu moderátorku. Na Facebooku má 147-tisíc fanúšikov, počet likeov na príspevok sa pravidelne pohybuje v tisíckach.

Žiadosť o registráciu značky Evelyn nie je prvý prípad, keď si chce svoj názov poistiť internetový virál. Vlani tak postupovala aj Beáta Štípalová, ktorá sa preslávila ako autorka nezmyselného slova „Kajšmentke“ v súťaži TV Joj Páli vám to.

Dôvody vtedy boli odlišné, ako to je zrejme v prípade Evelyn. Z Kajšmentke sa stal virál bez pričinenia autorky, ktorá sa spočiatku so svojou slávou nevedela úplne vysporiadať a trpela tým, že ju ľudia začali oslovovať na ulici. Žiadosť o registráciu názvu prišla teda s miernym meškaním, keď B. Štípalová pravdepodobne zacítila možnosť kapitalizácie jej slovného prešľapu. Bývalá kandidátka sa zúčastnila ako „VIP“ hosť na diskotékových akciách. V časoch najväčšej slávy boli v predaji reklamné predmety.

Ochranná známka bola zapísaná až v apríli tohto roka, teda v čase, keď záujem o fenomén Kajšmentke dávno upadol. 

Zdroj: joj.sk

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)