Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Edeka prišla opäť s pútavou kampaňou. Ukázala dejiny grilovania

20.08.2017, 20:00 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Fínska reklamná agentúra hasan & partners sa spojila s módnym dizajnérom Paolom Suhenenom a spoločne vytvorili kampaň, v ktorej promujú tehotenské oblečenie pre 12-ročné dievčatá. Cieľom kampane je zvýšiť povedomie o probléme tehotenstva mladých dievčat v rozvojových krajinách a povzbudiť ľudí, aby podporili organizáciu Plan International.

Reťazec Edeka sa v kampani zameranej na grilovanie spojil s hercom Christopherom Fairbankom, ktorý sa v spote pozrie do histórie. Veď mäso pripravované na otvorenom ohni bolo v podstate prvou formou prípravy jedla pre ľudí. Kreatívne kampaň zastrešila agentúra Jung von Matt.

Televízia Channel 4 promuje ďalšiu sériu šou o pečení The Great British Bake Off, v ktorej je hlavnou hrdinkou pekárka Marry Berryová. Súčasťou kampane je veselý spot, v ktorom ožili suroviny a viaceré sladkosti. Majú skutočnú tvár a dokonca vedia aj spievať. 

Reklamná agentúra FP7/McCann z Bejrútu vytvorila hudobné video pre kapelu Mashrou' Leila s názvom Roman. V spote možno vidieť tradične oblečené ženy žijúce v Libanone. Kapela je všeobecne známa tým, že vo svojich textoch kritizuje miestnu politiku a dotýka sa horúcich tém, akými sú sexualita a práva LBBTQ.

Toyota prišla so skvelou aplikáciou, ktorá vychováva mladých vodičov s čerstvým vodičským preukazom a chráni ich pred rýchlou jazdou. V prípade, že začnú jazdiť rýchlo, sa v automobile zapne obľúbená hudba, ktorú počúvajú ich rodičia. A ako dobre vieme, každý teenager cíti odpor k nemodernej hudbe svojho otca alebo matky.

Raiffeisenbank nasadila v Česku kampaň, v ktorej stavila na slávnu opernú áriu Nessun dorma z Pucciniho opery Turandot. Reklamná agentúra Made by Vaculik, ktorá stojí za kreatívnym konceptom, sa pohrala so slovnou hračkou, ktorá má pomôcť pri komunikácii pôžičiek. 

Tinder nie je len aplikácia, cez ktorú si môžete nájsť partnera, ale značky ju už viackrát využili napríklad pri hľadaní nových majiteľov pre opustené zvieratá. Tentokrát sa na Tindri hľadal vhodný zamestnanec pre reklamnú agentúru Cincinnati, od ktorej pochádza aj celý nápad. 

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)