Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Na hľadanie veľkonočných vajec sa dala aj pornoherečka. Pre dobrú vec

16.04.2017 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Emóciami nabitú kampaň spustila organizácia Parkinson's NSW v Austrálii. Na jej kreatívnom koncepte sa podieľala reklamná agentúra J. Walter Thompson zo Sydney. Upozorňuje na to, že Parkinsonova choroba sa netýka len ľudí v pokročilom veku, ale trpia ňou aj mladí. 

Aj ďalšia reklamná kampaň postavila svoj príbeh na silných emóciách. Značka Allegro tentoraz neučí verejnosť cuzdie jazyky, ale pripravuje sa na maškarný ples. A bez čoho sa na ňom nemôžete zúčastniť? No predsa bez kostýmu, ktorého výber niekedy nebýva vôbec jednoduchý.

Pornoherčka Lucy Cat sa zapojila do kampane pre dobrú vec. V reklame od agentúry Serviceplan, ktorá spolupracovala so stránkou mydirtyhobby.de, je hlavnou postavou komunikácie upozorňujúcej na rakovinu semenníkov. Lepší čas ako Veľkú noc si zadávateľ vybrať nemohol. Pripomeňme, že v niektorých krajín ako Nemecko je veľkonočnou tradíciou hľadanie ukrytých vajíčok. Tieto dve sa našli rýchlo. 

Približne 27 percent hráčov bejzbalu z Major League Baseball sú hispánci a aj napriek tomu sa latinskoamerickí fanúšikovia o tento šport skoro vôbec nezaujímajú. Na túto skutočnosť upozorňuje nasledujúci spot od Asociácie MLB, ktorá na projekte pracovala dva roky.

Footlocker predstavil skvelú kampaň, v ktorej dáva zákazníkom možnosť výberu. Teda až tak úplná pravda to nie je. Tých, čo si nevedia nájsť v ich predajniach tie správne tenisky, posiela do iných obchodov... Cez Atlantik. Kreatívny koncept má pod palcom agentúra BBDO.

Kampaň k 18. ročníku festivalu Newport Beach Film Festival ide obrazne povedané do hĺbky. Krátky film od reklamnej agentúry RPA kombinuje v niekoľkých minútach hrané prvky s technikou stop-motion. Video má aj tajný odkaz, ktorý je ukrytý vo fľaši.

Samsung v tomto prípade postavil svoju komunikáciu na najkrajších výhľadoch vo Veľkej Británii, pričom sa na tieto miesta pýtal priamo obyvateľov krajiny. Vidieť tak môžete miesta ako Snowdon, Londýn, Cheddar Gorge, Stonehenge a ďalšie očami gigantického smartfónu modelu S8.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)