Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Krídla od Shootyho aj Danglára. Dobrý anjel spája charitu a slovenský dizajn

05.04.2019, 12:10 | Rebeka Kosečeková | © 2019 News and Media Holding

Nezisková organizácia Dobrý anjel spustila novú kampaň, za ktorou stojí jej marketingová manažérka Ľudmila Kolesárová. Pracuje s motívom kreslených krídel podľa návrhov jedenástich slovenských osobností. V špeciálnej aplikácii si ich môže „nasadiť“ každý, kto podaruje príspevok a stane sa tak Dobrým anjelom.

  • Tlačiť
  • 0

Dobrý anjel prišiel celkovo s jedenástimi pármi kreslených anjelských krídel. Navrhli ich slovenskí ilustrátori, výtvarníci a dizajnéri. Medzi nimi je napríklad Katarína Kerekesová, tvorkyňa večerníčka Mimi a Líza, karikaturisti Shooty a Danglár či Miro Regitko, ktorý sa podieľa na tvorbe detského časopisu Fifík a ďalší.

Každý z týchto autorov navrhol iný typ krídel, no dizajnovo sú pre daného umelca charakteristické. Pri každom z nich sa na stránke po kliknutí na jeho krídla objaví aj krátka vizitka, a tak je možné dozvedieť sa o umelcoch viac.

V organizácii chceli priniesť ich podporovateľom niečo originálne. „Naším cieľom je obdarovať 200-tisíc Dobrých anjelov vkusne a pritom bez zbytočnej investície obrovskej sumy. Rozhodli sme sa venovať každému z darcov takýto virtuálny darček,“ približuje myšlienku kampane Ľ. Kolesárová.

Zdroj: Dobrý anjel

Ďalej uvádza, že tým chcú v organizácii motivovať aj ďalších ľudí, aby pomohli a mohli aj im „narásť“ originálne krídla. Dôležitým momentom však sú aj samotní autori zo Slovenska.

„Touto kampaňou chceme zdôrazniť prepojenie charity a slovenského dizajnu ako dvoch hodnotných vecí v spoločnosti a šírenie pozitívnej myšlienky,“ dodáva manažérka neziskovky.

Na stránke Dobrého anjela je možné vyskúšať aj špeciálnu aplikáciu. Stačí pridať svoju fotografiu a vybrať si z jedenástich dizajnov anjelských krídel.

Neskôr stačí fotografiu s krídlami stiahnuť ako obyčajný obrázok alebo GIF obrázok a tiež ju priamo zdielať na Facebooku. „Túto aplikáciu vyvinul Igor Bubenko. Sme nesmierne vďační jemu aj autorom, že sa na tomto projekte pro bono podieľali,“ dodáva Ľ. Kolesárová.

Anjelské krídla navrhli aj ilustrátorky Katarína Ilkovičová, Daniela Olejníková či grafik Adrián MachoZdroj: Dobrý anjel

Kampaň podporilo okrem samotných autorov aj viacero ďalších známych tvárí. Napríklad herečka Henrieta Mičkovicová, herci Alexander Bárta, Juraj Kemka, aktivistka Adriana Kemková, ale aj cyklista Peter Velits, moderátor Kamil Konkoľ a členovia skupiny Korben Dallas.

Súčasťou kampane bude okrem onlineu aj newsletter pre podporovateľov Dobrého anjela. „Okrem toho sme pripravili interaktívnu výstavu na móle na Dunaji pri nákupnom centre Eurovea, rovnako si ju budú môcť vyskúšať aj návštevníci festivalu Pohoda a veríme, že bude aj súčasťou programu najbližšej Bielej noci,“ priblížila Ľ. Kolesárová.

Za myšlienkou aj kreatívou kampane s anjelskými krídlami stojí práve Ľ. Kolesárová. Na ostatných kampaniach spolupracoval Dobrý anjel s agentúrou Made by Vaculik.

Organizácia sa po prvý raz rozhodla obísť klasické médiá a uprednostnila online v rámci svojho posledného konceptu Vymeň like za life z dielne spomínanej agentúry, ktorý spustil v novembri minulého roka.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Dobrý Anjel

Diskusia (0 reakcií)