Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Do finále PR cien Sabre Awards sa dostalo aj viacero kampaní zo Slovenska

17.04.2018, 14:27 | pol | © 2018 News and Media Holding

Do finále brandžovej PR súťaže Sabre Awards sa prebojovali opäť aj projekty zo Slovenska. Medzi takmer stovkou finalistov je viacero kampaní od našich agentúr. Najviac shortlistov zaznamenal Seesame.

  • Tlačiť
  • 0

Slovenské agentúry sa medzi finalistov dostali spomedzi 2 500 prihlášok, ktoré Sabre Awards evidovali v regionálnom kole EMEA tento rok. Nominované a víťazné kampane vyberajú štyri desiatky porotcov z celej Európy.

Spomínaný Seesame má najviac šancí na zisk ocenenia – dovedna získal päť finálových nominácií. V regionálnej kategórii Central Eastern Europe je nominovaný za kampaň Youtuberi bojujú proti falošným správ pre klienta Globsec Policy Institue.

V tej istej kategórii má šancu na víťazstvo aj agentúra SKPR Strategies, ktorá sa dostala ďalej s kampaňou pre Special Olympics Slovakia spájajúcej športovcov s mentálnym postihnutím.

Kampaň Sloboda nie je (stále) samozrejmosť pre O2 na Slovensku a v Česku je nominovaná v kategórii CSR aj tematickej Telecommunications. Na kampani robili aj spolu so Seesame agentúry Triad a česká FleishmanHillard.

V kategórii Professional Service Firms je Seesame nominovaný za kampaň Recept Henklu: Ako sa stať najzamestnávateľom a v kategórii Marketing to Women za prácu Ako Baťa našiel Popolušku pre klienta Baťa.

SKPR Strategies má ešte shortlist v kategórii Employer Branding, kde je nominovaná za kampaň pre klienta Amazon s konceptom Rozbalili sme to vo veľkom, ktorý zahŕňal externú aj internú komunikáciu, náborové aktivity a CSR projekty. 

V kategórii Real Este a Construction je nominovaná agentúra PR Clinic za prácu pre Zväz stavebných podnikateľov Slovenska. PR.Konektor má shortlist za kampaň Aj školu môžeš lajkovať pre výrobcu sladkostí Mondelez, ktorú realizoval v spolupráci s agentúrou The Hive.

Zdroj: PR.Konektor

Mená víťazov oznámia organizátori počas slávnostného večera, ktorý sa bude konať 23. mája v Amsterdame.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy PR Clinic, PR.Konektor, Sabre Awards, Seesame, SKPR Strategies

Diskusia (0 reakcií)