Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

ČSOB Poisťovňa si v kampani vzala na paškál rozbité slovenské cesty

29.10.2019, 17:26 | pol | © 2019 News and Media Holding

Čo keby všetko, s čím sa denne stretávame, vyzeralo ako slovenské cesty? Túto otázku si v novej kampani kladie ČSOB Poisťovňa, ktorá vydala dizajnovú kolekciu predmetov s motívom vozoviek plných dier.

  • Tlačiť
  • 0

ČSOB Poisťovňa vychádza z údaju, že až 5 300 kilometrov ciest na Slovensku je v havarijnom stave. Takýto stav vozoviek je zodpovedný za množstvo poistných udalostí.

Poisťovňa na dlhodobý problém upozorňuje netradičným spôsobom. Vytvorila set „deravých“ každodenných predmetov, inšpirovaných našimi cestami. Sú medzi nimi hrnček, lyžička, lopatka so zmetákom, dáždnik aj pingpongová raketa.

„Diery na cestách štvú každého z nás, ale tak sme si už na ne zvykli, že ich nepovažujeme za nič výnimočné. Ak však tie isté výtlky prenesieme na iné predmety, s ktorými sa denne stretávame, razom sa stávajú nepoužiteľnými, až scestnými,” vysvetľuje myšlienku kampane Jaroslav Vígh z agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá pripravila komunikáciu.

Predmety zo série tvoria takzvanú Scestnú kolekciu. Všetky spájajú neprehliadnuteľné diery, ktoré kopírujú tvar skutočných výtlkov na slovenských cestách. „Používať ich by bolo rovnako scestné, ako nebyť poistený na slovenských cestách,” upozorňuje v kampani poisťovňa.

„Kvalita slovenských ciest sa odzrkadľuje na nemalom počte poistných udalostí, ktorým by sa dalo predchádzať. Upozorniť na tento problém a pomôcť s jeho riešením tak nie je len v našom záujme, ale najmä v záujme našich klientov,“ dodáva Mária Horváthová, šéfka komunikácie ČSOB.

Kampaň okrem hero videa, ktoré je nasadené na YouTube, Facebooku a Instagrame, sprevádza aj ďalších päť krátkych videí, sponzorský odkaz v dopravnom servise, samostatná webstránka, vizuály v pobočkách či špeciálne OOH plochy.

ČSOB Scestná kolekcia

Skutočné predmety zo Scestnej kolekcie budú v najbližších týždňoch vystavené v citylightoch po krajských mestách. Zároveň poslúžia ako direct mail pre influencerov a novinárov.

Vizitka kampane

  • Klient: ČSOB Poisťovňa
  • Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
  • Creative Director: Jaroslav Vígh
  • Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
  • Art Director: Ivan Tichý, Roman Švajka, Peter Danada
  • Stratég: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
  • Account Manager: Hana Krupová
  • Account Executive: Petra Kalmárová
  • Produkcia predmetov: Idea Solution
  • Video Produkcia: Playground13
  • Réžia: Martin Marček
  • DOP: Oliver Záhlava
  • Strih: Ivan Romančík
  • Fotograf: Martin Tomečko

  • Tlačiť
  • 0

Tagy ČSOB Poisťovňa

Diskusia (0 reakcií)