Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Continental rozdá v rámci kampane 30 lístkov na futbalové Euro

08.04.2016, 11:51 | Vladimíra Orgoňová | © 2016 News and Media Holding

Spoločnosť Continental odštartovala kampaň nazvanú S nami za víťazstvom, futbalových fanúšikov pozýva na Majstrovstvá Európy vo futbale, ktoré bude v júni a júli tohto roka hostiť Francúzsko.

  • Tlačiť
  • 0

Výrobca pneumatík prináša v rámci svojej aktuálnej sell-out kampane možnosť 15-krát vyhrať lístky pre dve osoby na európsky futbalový šampionát, ktorého je partnerom.  

Na podporu projektu spúšťa špeciálnu kampaň, ktorú pripravili v spolupráci s českou agentúrou Motýl Media. Propagácia prebehne formou televíznych spotov na kanáloch Joj Group, tlačenej inzercie, či na vybraných weboch a sociálnych sieťach. Komunikačný mix doplní tiež PR podpora, o ktorú sa stará agentúra AMI Communications Slovakia.

Výherný balík zahŕňa dva lístky na zápas Slovensko - Anglicko, ktorý sa uskutoční 20. júna v Saint-Étienne. Súťaž je určená spotrebiteľom, ktorí si od 21. marca zakúpia kompletnú sadu letných pneumatík Continental a zaregistrujú sa v období od 4. do 30. apríla na webe contifutbal.sk. Pneumatiky si môžu kúpiť buď prostredníctvom e-shopu, alebo v kamennej predajni.

O hlavnú cenu sa môžu uchádzať po splnení súťažnej úlohy, ktorá spočíva v čo najpresnejšej identifikácii siedmich futbalových štadiónov na slepej mape Európy.

Uchovať si musia aj účtovný doklad k nákupu pneumatík s dátumom starším alebo časovo zhodným s termínom prípadnej výhry.

Výsledky súťaže budú vyhlasované v štyroch samostatných výherných termínoch, pričom v každom kole bude určený iný počet šťastlivcov. Víťazom daného súťažného týždňa sa stáva účastník, ktorý v jeho priebehu získa najvyšší počet herných bodov.

Continental UEFA kampaň 1

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)