Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Čo píšu ľudia o knihách? Martinus to zhrnie

23.07.2010, 12:00 | Eva Vozárová | © 2010 News and Media Holding

Nový projekt internetového kníhkupectva agreguje konverzáciu na Twitteri na tému literatúra.

  • Tlačiť
  • 0

Rekordný banner, mapa plná kníh a teraz prehľad toho, čo sa píše o literatúre inde na webe. Martinus.sk má ďalší projekt, ktorý mu má pomôcť k statusu firmy naozaj žijúcej knihami. Na adrese oKnihách.sk začalo on-line kníhkupectvo zbierať české a slovenské tweety o knihách, literatúre a spisovateľoch.

Nový projekt spustilo internetové kníhkupectvo vo štvrtok. Princíp, na ktorom funguje, je podobne jednoduchý ako v prípade predchádzajúcej promoaktivity Slovenskočíta.sk. Vtedy Martinus agregoval a na mape zobrazoval informácie o tom, z ktorých miest mu prišli objednávky na knihy. Tento raz zbiera na jednoduchom webe príspevky z Twitteru vyfiltrované podľa kľúčových slov týkajúcich sa literatúry.

oknihach_Martinus.sk

Zdroj: Martinus.sk

Tweety na oKnihách.sk pribúdajú postupne, nie vždy chronologicky. Po spustení služby najskôr pribudnú novšie tweety, neskôr sa pridajú staršie. V priebehu včerajška trvalo zobrazovanie príspevkov najmä po prvom spustení služby dlhšie, dnes už nabiehajú tweety okamžite.

Nová služba je v porovnaní so stránkou internetového kníhkupectva dizajnovo modernejšia. Tento trend sleduje Martinus pri výrobe menších projektov už niekoľko mesiacov, samotné on-line kníhkupectvo naň na svojej adrese zatiaľ nereflektuje.

oKnihách.sk je pre Martinus ďalším z malých projektov, ktoré internetové kníhkupectvo spúšťa na podporu svojho marketingu a pre pobavenie používateľov. Novinku kníhkupectvo výraznejšie nekomunikuje, o jej spustení zatiaľ informoval len na sociálnych sieťach.

Podobných projektov spustil Martinus za posledné dva roky viacero. Posledným bolo spomínané Slovenskočíta.sk, ešte predtým kampaň na Sme.sk v podobe tzv. najdlhšieho banneru na svete. Viac informácií o promoaktivitách Martinusu.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)