Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Čo je viac ako atraktívny manžel, krásne dieťa a zábavná mačička?

19.03.2017 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Švédska telekomunikačná spoločnosť Telia vo svojej kampani ukazuje paradoxy tejto doby, ktorým je napríklad skutočnosť, že veci na internete sú vykresľované v oveľa lepšom svetle, ako je skutočnosť. Mačky, ktoré robia zábavné kúsky, nemá doma každý. Našťastie je tu internet od Telie, vďaka ktorému si videá s mačičkami môže každý rýchlo nájsť. Alebo aj nového manžela, ak vás súčasný omrzel, či zbierať lajky s fotkou novonarodeného potomka. Pre operátora ironizujúcu kampaň, ktorá však vypovedá o dobe, kde je spoľahlivý a rýchly internet v mobile takmer prvoradý, pripravila agentúra Forsman & Bodenfors.

Táto reklama je pre všetkých tých, ktorí to prehnali počas sviatku St. Patrick's Day. Značka Blowfish v spolupráci s reklamnou agentúrou Humanaut v nej dáva návody, ako si poradiť s ťažkosťami počas nasledujúcich dní.

Milka sa pravdepodobne vo svojej veľkonočnej kampani s claimom All For One inšpirovala Tromi mušketiermi. V kampani od agentúry Wieden+Kennedy Amsterdam sú hlavnými hrdinami tri deti, ktoré poľujú na veľkonočné vajíčka a poriadne sa pri tom zabávajú.

Ak vás už prestalo baviť zažívať každé ráno to isté - budík, raňajky a odchod do práce, môžete od tejto každodennej rutiny jednoducho utiecť. Návod ponúka letecká spoločnosť Transavia, ktorá sa spojila s Uberom a vytvorili takzvaný. #UberEscape.

Ak máte chuť na animovanú reklamu, tak si nájdite čas na toto video od Sherwin-Williams. Na jeho finálnej podobe, ktorá má celkovo 30-sekúnd sa pracovalo vyše 5 600 hodín, ale výsledok je pastvou pre oči.

Aj v supermarkete môžete zažiť nielen to, že naplníte svoj nákupný košik potravinami. Možno tam zažiť aj lásku ako dvojica v nasledujúcom spote od spoločnosti Intermarché, ktorý pripravila reklamná agentúra Romance. A nie je to len obyčajná láska, ktorá vznikla medzi mužom a ženou.

Draculu, Hamleta a ďalšie klasiky si môžete pozrieť vďaka reklame na nový reklamný formát YouTube, ktorý tvoria videá v celkovej dĺžke 6-sekúnd. Reálne nejde o nič intelektuálne, ale nápad dobrý. Pracovalo na ňom množstvo ľudí od J. Waltera Thompson cez reklamnú agentúru Wieden+Kennedy.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Ad-week-end

Diskusia (0 reakcií)