Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Burger King chce, aby ste sa pozerali na plesnivý hamburger

24.02.2020, 10:07 | Veronika Rajničová | © 2020 News and Media Holding

Burger King v Spojených štátoch oznámil, že začne predávať svoju vlajkový Whopper burger bez umelých prísad v štýle jemu vlastnom – provokatívnou kampaňou. Typický obrázok šťavnatého mäsa a chrumkavej žemle vystriedal v novom spote pohľad na beztvarú masu plesne.

  • Tlačiť
  • 0

Ako prvá sa v hre o „ozdravovanie“ burgerov zobudila konkurencia. McDonald's začal v roku 2016 odstránením konzervačných látok v kuracích nugetkách.

Predvlani v septembri upravil aj hamburgery, ktoré by dnes mali byť všetky bez konzervačných látok, umelých farbív a príchutí. Výnimku urobili iba pri nakladaných uhorkách.

Aj reťazec so žltým dvojoblúkom spustil pri predstavení tejto novinky kampaň. Bola však skôr decentná. Zdôrazňovala spoločenskú zodpovednosť a zameranie sa na potreby zákazníkov.

Neprehliadnite

„Kráľ burgerov“ si novou kampaňou nezabezpečil v trende prvenstvo, ale silnejší hlas. V jeho novom spote hrá prím Whopper burger. V pozadí počuť pieseň od Dinah Washington s názvom „What's a difference a day makes”.

Počas 45 sekúnd má zákazník možnosť vidieť veľmi detailný rozklad jedla. „Najgustióznejšia“ je pleseň, ktorá najprv objíme hamburger ako jemná pavučina a nakoniec ho úplne pohltí.

Záber na Whopper po 34 dňoch vás na obed určite nenaladí. Burger King riskol to, že by sa mohol divákom zhnusiť na večné veky.

Odkaz na konkurenta

Provokácia však nie je len výkrikom do tmy. Pripomína 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Burger King, fast-food, McDonald's

Diskusia (0 reakcií)