Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Bodovali Burger King, Volvo a opäť Nike. Cannes spoznal ďalších víťazov

20.06.2019, 17:55 | reb | © 2019 News and Media Holding

Oceňovanie najúspešnejších reklamných kampaní na festivale kreativity Cannes Lions pokračuje. Vyhlásené boli ocenené práce v ďalších kategóriách. Grand Prix znova získala aj značka Nike, ocenená bola „kniha tampónov“, trollovanie Burger Kingu aj bezpečnosť ženskej posádky v autách.

  • Tlačiť
  • 0

V Cannes spoznali aj držiteľa Grand Prix v kategórii Direct Lions. Putuje agentúre FCB New York za kampaň Whopper Detour pre reťazec s rýchlym občerstvením Burger King. Ten si vzal na mušku konkurenčný McDonald's.

Burger King totiž predstavil aplikáciu, v ktorej bolo možné v priebehu pár dní objednať si burger Whopper za jeden cent. Zákazníci si ho však museli ísť zakúpiť do pobočky McDonald's, no vyzdvihnúť už v najbližšej predajni Burger Kingu.

Spoločnosť zapojila do kampane celkom 14-tisíc pobočiek McDonald's, ktorých obsluha nič netušila. Pohrala sa aj s logom, typické „M“ 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Cannes Lions, kampaň

Diskusia (0 reakcií)