Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Axe si chce získať tínedžerov, preto má v kampani youtubera GoGa

21.04.2017, 10:24 | Michal Vasko

Tvárou značky Axe You je v novej kampani známy youtuber GoGo. Ten v reklame hovorí, že každý, vrátane nerdov má príťažlivosť, čaro, šarm a sexepíl. Autor vtipných videí bol voľbou agentúry Zarauguza, ktorá pripravil koncept novej kampane.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy

AXE, GoGo, Zaraguza

Mladým mužom má GoGo vtipnou formou dodať odvahu a uvádza aj konkrétne príklady. Kľúčom je podľa neho sebavedomie.

Rybár, ktorý na prvý pohľad len mlčí, je vynikajúcim poslucháčom, o svojich úlovkoch nepreháňa a pri nakupovaní dokáže na ženu čakať celú večnosť.  

V bezmála dvojminútovom spote ďalej prechádza k šachistovi, ktorý premení každú situáciu v obojstrannú výhru, vie zaobchádzať s dámou a aj to, na ktorú partiu sa má sústrediť. Pri modelároch sa každá cíti obletovaná a šikovné ruky využívajú nielen na lakovanie dverí svojich modelov.

„Na tých nerdoch proste niečo je. A keď je to na nich, je to aj na tebe. Ukáž to s novou vôňou Axe You,“ rozpráva reklamné posolstvo Axe GoGo.

„Kampaň je lokálnou adaptáciou globálnej komunikácie You Got Something k novej rade produktov Axe You. Cieli na tínedžerov, teda cieľovky tráviace hodiny a hodiny na YouTube sledovaním videí svojich obľúbencov. Zaraguza preto oslovila úspešného slovenského YouTubera GoGa, aby sa stal tým, kto im message kampane odovzdá,“ uvádza agentúra v tlačovej správe.

Reklamná kampaň je nasadená na YouTube, Instagrame, Facebooku, na afinitných portáloch, v outdoore a Axe propagácia bude aj na festivale Utubering. 

Súčasťou reklamy je okrem spomínaného videa s GoGom aj making off - pohľad do zákulisia nakrúcania reklamy. Samotnému videu predchádzal teaser priamo na kanáli GoGomanTV, ktorého sledovanosť presiahla 370-tisíc zhliadnutí.

V susednom Česku kampaň beží od 10. apríla, na Slovensko došla o týždeň neskôr. Propagácia Axe You skončí 28. mája. GoGo je tvárou kampane na oboch trhoch, keďže priaznivcov má v oboch krajinách. Jeho YouTube kanál má v súčasnosti 1,56 milióna odberateľov.

Youtuberov ako novodobých influencerov najmä mladších spotrebiteľov využívajú značky čoraz častejšie. Samotný GoGo má na konte už viacero komerčných spoluprác so značkami ako Microsoft, Acer, Fanta, Red Bull, Samsung či Space účet od Slovenskej sporiteľne. 

Komunikáciu Axe orientovanú na mladých mužov podporila značka v predošlej kampani sériou videí so spevákom Majkom Spiritom. Takisto išlo o prácu Zaraguzy. 

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy AXE, GoGo, Zaraguza

Diskusia (0 reakcií)