Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Asociácia PR agentúr vylúčila po kauze s falošnými účtami na Facebooku PR Clinic

24.01.2019, 14:25 | Vladimíra Orgoňová | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Asociácia Public Relations SR (APR SR) vylúčila zo svojich členov agentúru PR Clinic, ktorá bola podľa tržieb za rok 2017 trojkou trhu. Dôvodom sú viaceré etické pochybenia agentúry, na ktoré poukázala vo svojich záveroch Etická komisia združenia. Agentúra hovorí o nekalom konkurenčnom boji.

  • Tlačiť
  • 0

Komisia bola zriadená za účelom posúdenia porušení etických kódexov členskou agentúrou PR Clinic v súvislosti s podozrením z neetických a neférových PR praktík, konkrétne z používania falošných účtov na Facebooku.

Koncom októbra minulého roku vydal Denník N článok novinára Filipa Struhárika „Čo majú spoločné AAA auto, obhajcovia hazardu a politik Martin Borguľa? Všetkých podporujú falošní diskutéri“.

Neakceptovateľný prístup 

V texte médium informovalo o používaní falošných účtov na Facebooku s cieľom vytvárať lepší imidž jednotlivcov a firiem. V článku bola obvinená z neetických praktík agentúra PR Clinic. Tá podozrenia z nekalých a neetických PR praktík v bezprostrednom vyhlásení odmietla. Denník N však poukázal na to, že falošní diskutéri na sociálnej sieti „kopali“ práve za jej klientov. 

Neprehliadnite

Využívanie falošných účtov 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy APRSR, PR Clinic

Diskusia (0 reakcií)