Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Aj Orange už má v reklame Škrtela

08.06.2010, 10:30 | Dáša Stanková

Po T-Come sa na futbalovú tému naladil aj oranžový operátor. Pozrite si novú TV reklamu.

  • Tlačiť
  • 1

Len pred niekoľkými dňami začala v televíziách rotovať reklama pre Orange s olympijskou víťazkou a operátor už nasadil spot s ďalším známym slovenským športovcom. Tentokrát ide o futbalistu Martina Škrtela.

Škrtel trénuje na štadióne kopanie z jedenástich metrov, pričom ho pozoruje skupina chlapcov. Začnú mu postupne posúvať loptu a on musí triafať do brány z väčšej vzdialenosti. „Som Martin Škrtel a chcem každého presvedčiť, že vždy dám zo seba to najlepšie,“ hovorí futbalista a divák vidí, ako si stavia loptu na strechu tribúny. Reklamu vyrobila agentúra Wiktor Leo Butnett.

Operátor uviedol v priebehu týždňa už druhý spot so známym slovenským športovcom. V prvom z nich vystupuje olympijská víťazka Nasťa Kuzminová. Obe reklamy propagujú nový program operátora Orange Garancia, ktorý sľubuje „najvýhodnejšie paušály“ na trhu. Viac informácií a vizitka kampane.

Reklamy vychádzajú z globálneho pozicioningu značky, ktorému sa Orange prispôsobil minulý rok. V duchu myšlienky "som, kto som, vďaka všetkým ľuďom v mojom živote" postupne predstavuje príbehy známych osobností zo sveta hudby, športu a šoubiznisu.

Na majstrovstvá sveta vo futbale zareagoval vo svojej kampani ako prvý T-Com. Televízne spoty si nechal vyrobiť v Afrike, vymýšľala ich agentúra Istropolitana Ogilvy. Hlavnú úlohu získal malý Juhoafričan, ktorého idolom sa stal slovenský futbalista Marek Hamšík. V jednej z reklám spomína i Martina Škrtela. T-Com je platinovým sponzorom Slovenského futbalového zväzu. Viac informácií o kampani T-Com.

Ďalší dvaja operátori futbal obchádzajú. T-Mobile presvedčil rappera Rytmusa, aby v maske Mickeyho Mousea spieval detskú pesničku a robil grimasy. O2 pred niekoľkými týždňami spustil kampaň s korytnačkami.

Zdroj: Orange

  • Tlačiť
  • 1