Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Aj keď je leto ďaleko, Coca-Cola má poriadne „horúci“ spot

05.03.2017 | Veronika Bartošová | © 2017 News and Media Holding

Ad-week-end | Súhrn najnovších reklamných kampaní vo svete predstavených tento týždeň.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Je horúci letný deň a všetci, čo môžu, sa skrývajú v dome pred slnkom. Len čistič bazéna pracuje a v teplom počasí sa poriadne potí. O pitný režim však nemá núdzu - o osvieženie sa mu chce postarať celá rodina. Skôr ako súrodenci to však zvláde niekto iný. Spot sprevádza hashtag #TasteTheFeeling. Ide tak o ďalšiu z reklám v rámci globálnej kampane, ktorá je súčasťou stratégie jednej značky - výroba nápojov komunikuje spoločne svoje produkty ako Coca-Cola Light či Zero.

Hľadáte si internship v reklamnej agentúre a neviete ako? Takto k tomu pristúpila reklamná agentúra Zulu Alpha Kilo, ktorá však ponúka oveľa lepšie riešenie v podobe Employeeshipu za 40-tisíc dolárov ročne. A za čo bude platiť, predstavila v reklamnom spote.

Vstúpte do salónu krásy Suzy určeného pre ženy, kde je skoro všetko ružové. Dejú sa tam rovnaké veci ako v bežnom kaderníckom salóne, avšak reklama o kráse v tomto prípade nehovorí. Kampaň pre egyptskú organizáciu Mada Masr vytvorila reklamná agentúra JWT Dubai.

Nový spot automobilovej značky Honda je o výzvach. Mladá lezkyňa sa vzdá možnosti ísť cestou po rebríku a vyberie si oveľa nebezpečnejší variant, ako sa dostať na vrchol. A taká je aj nová Honda Civic. Kreatívny koncept pre britský trh má na starosti Wieden + Kennedy London.

Táto reklama je nabitá poriadnou dávkou lásky a celebritami. Vidieť môžete napríklad Lady Gagu, Ellen DeGeneres alebo Pharrella Williamsa. Spojili sa pre značku Revlon a naa pozadí počuť skladbu Million Reasons.

Ako funguje wireless podprsenka? Pozrieť si to môžete v najnovšej vydarenej reklame značky Uniqlo od Droga5. Ženy si v nej môžu robiť, čo len chcú, žiadny pohyb nie je zlý.

Sú veci, ktoré v živote nikdy neovplyvníte. Ako napríklad počasie počas svojho svadobného dňa. Transgender nevesta v spote však nič nevzdáva a drží sa hesla, že je dôležitejšie chrániť vlastný optimizmus pred hmotnými statkami. Kampaň je pre poisťovaciu spoločnosť Sonnet Insurance.

Seriál Ad-week-end vychádza každú nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk. Pozrite si staršie vydania a objednajte si RSS feed.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 1

Tagy Ad-week-end