Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Aby rodina zostala spolu, odkazuje v novej kampani Úsmev ako dar

03.10.2019, 18:19 | reb | © 2019 News and Media Holding

Združenie Úsmev ako dar má novú kampaň „Aby rodina ostala spolu“ z dielne Respect APP. Súčasťou je aj emotívny spot, ktorý vyzdvihuje potrebu pomoci deťom z detských domovov. Pracovala na ňom produkčná spoločnosť Hitchhiker films.

  • Tlačiť
  • 0

Združenie Úsmev ako dar sa v novej kampani rozhodlo verejnosti ukázať, že jeho aktivity nie sú len o pomoci deťom v detských domovoch, ale aj o pomoci ohrozeným rodinám.

„Zmena konceptu odzrkadľuje, že sme sa rozhodli inak pristupovať k tejto problematike. Detské domovy sú totiž dôsledok rozpadu rodiny a my sme sa rozhodli riešiť jeho príčiny,“ hovorí Jozef Mikloško, predseda Úsmevu ako dar.

Pod nový spot združenia sa v spolupráci s Respect APP a Hitchhiker films podpísal režisér Juraj Janiš, kampaň bude nasadená v televízii, v rádiách aj online.

„V spote ukazujeme práve tie zlé sny rodičov, ktorým hrozí, že im dieťa bude odobraté. Nechceli sme ukazovať len smutné deti, ktorých sa potenciálnym darcom uľútostí,“ povedala Yolka Udičová z Respect APP.

Reklamou chce agentúra podľa jej slov osloviť rodičov, pre ktorých sú „prirodzené obavy o svoje dieťa a dokážu sa vžiť do kože tých, ktorým hrozí, že o dieťa prídu. Chceme ale osloviť aj širokú verejnosť, aby zmenila pohľad na túto komplikovanú tému“.

J. Mikloško dopĺňa, že odobratie dieťaťa je veľmi citlivá vec a potrebuje mimoriadne empatický prístup.

„A potenciálne ohrozených rodín je viac, ako si myslíme. Nejde len o rómske osady a alkoholizmus. Stáva sa, že rodina sa stane z celkom obyčajnej ohrozenou v priebehu pár mesiacov. Vtedy je včasná a citlivá pomoc mimoriadne dôležitá,“ uzavrel.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Respect APP

Diskusia (0 reakcií)