Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Absolutka si za novou kampaňou stojí, navyše prišla s parádnym pokračovaním

19.09.2018, 16:30 | pol | © 2018 News and Media Holding

K novej kampani, v ktorej stavil výrobca vodky na modelku tmavej pleti ako typickú „slovenskú dcéru“, sa obšírnejšie vyjadrila už aj samotná značka Absolut. Tá si za kampaňou stojí a dokonca pripravila ďalšiu aktivitu, ktorou podporí celú myšlienku boja za tolerantnejšiu krajinu.

  • Tlačiť
  • 17

Značka Absolut aktuálne prostredníctvom služby Spotify uviedla špeciálny playlist s názvom Slovensko hrá všetkými farbami, pri ktorom sa spojilo vyše 20 slovenských interpretov rôznej farby pleti.

Myšlienka je podľa značky jasná – ukázať, že odlišnosť je to, čím je život pestrejší a zábavnejší. Čím viac ľudí bude playlist počúvať, tým viac Absolutka prispeje organizácii Ľudia proti rasizmu.

Výrobca vodky pripomína, že nová kampaň Slovensko žije všetkými farbami nemá zobrazovať politické názory spoločnosti, ale myšlienky, ktorým je verná sama značka.

„Predstavili sme už globálne video, ktoré podporuje LGBT komunitu, či ukázali, že značky majú konať transparentne. Nezostávame však iba pri upozorňovaní na problém, ale podnikáme konkrétne kroky k tomu, aby Slovensko bolo tolerantnejšou krajinou, v ktorej má každý bez ohľadu na jeho farbu pleti svoje miesto,“ hovorí brand manažérka značky Absolut Zuzana Magálová.

Kampaň Absolut má aj outdoorovú formu v uliciach, najviac vzruchu však vyvolala na sociálnych sieťach, kde sa k vizuálu vyjadrili aj mnohí používatelia, nešetriac predsudkami či rasistickým postojom.

„Nikdy mi nechutila tá vaša voda do ostrekovačov ale toto je moc. Slovenské ženy sú biele, africké ženy sú čierne, nepleťte to dokopy,“ napísal napríklad pod postom Absolutky na Facebooku používateľ David.

Neprehliadnite

Kampaňou sa značke podarilo značne zviditeľniť, na Facebooku má momentálne vyše 2 300 reakcií a zaujala aj médiá.

„Predpokladali sme rôzne typy reakcií, tak pozitívne, ako aj negatívne. Každá jedna pozitívna reakcia a vyjadrenie podpory nás veľmi teší a sme radi, že je medzi nami aj veľa takých, ktorí zdieľajú naše presvedčenie. Každá jedna negatívna reakcia nás mrzí, pretože máme za to, že bez predsudkov a hejtov je svet krajší a že pestrosť nám aj tu na Slovensku všetkým pristane,“ hovorí Z. Magálová.

Značka spomína aj prieskum, ktorý ukázal, že Slovensko nie je tou najtolerantnejšou krajinou. Podľa Z. Magálovej ich presvedčil o tom, aby pripravili kampaň s odkazom o „pestrosti, ktorá nám všetkým pristane“ s odkazom, že nielen život, ale aj párty vie byť lepšia a zábavnejšia.

„Veríme, že táto kampaň o oslave diverzity a pestrosti prispeje k lepšiemu a otvorenému Slovensku. Dnes sme to my, no dúfame, že pribudnú ďalší, ktorí naberú odvahu a postavia sa za pestrejšie a otvorenejšie Slovensko,“ dodala Z. Magálová.

  • Tlačiť
  • 17