Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Absolutka od Triadu zdolala všetkých. Je Kampaňou roka

29.07.2019 | Mediálne.sk

Diskusia (7 reakcií) Pravidlá diskusie

29.07.2019 | Martinoid

Reklama na metlu ludstva? Ze vas HANBA nefackuje!

29.07.2019 | bozsky

Fantasticke. Reklama na produkt, ktory nici zivoty a ktorej hlavnu protagonistku do nej vybrali na zaklade jej rasy :-D :-D :-D

29.07.2019 | youri

samozrejme, ze je kampanou roka. :-D

"Viacero kampaní by si zaslúžilo prvé priečky, za mňa sú na prvých miestach kampane, kde sa stretla odvaha zadávateľa otvárať citlivé témy s cieľom prejaviť postoj značky k veciam, ktoré sa nemusia páčiť všetkým"

Presne o tom je predsa marketing. O otvarani citlivych tem a prejavovani postoja, ktory je proti srsti znacnej casti zakaznikov. Snad by v marketingu neslo o to, ako co najviac predat.

29.07.2019 | martin33

Je pravda, ze znacnej casti populacie (nielen zakaznikom zadavatela reklamy) je rasizmus, na zaklade ktoreho bola vybrana hlavna predstavitelka tejto reklamy, proti srsti. Ta baba totiz nespieva nejako extra, jej jedinou "prednostou" je farba koze.

29.07.2019 | youri

trapne na tom je to, ze ked to vyuziva nejaka firma v marketingu, tak je to znamenie toho, ze sa o ziadnu citlivu temu nejedna. Ani tato reklamna kampan nevyvolala reakcie kvoli tomu, ze otvarala citlivu temu, ale preto, lebo bilo do oci, ze hra na woke strunu.
Firmy neotvaraju citlive temy. A potom to dopada tak, ze zatial co Volvo ma vo Svedsku v tlaci reklamu, kde je vyobrazena rodinka otecko, otecko a dcerenka, v Rumunsku je v tlaci ta ista reklama, ale rodinu tvori otecko, mamicka a synacik.

29.07.2019 | bozsky

99% firiem ma v <> nejake "citlive temy". Ide im o zisk a keby im marketing povedal, ze treba podporovat pedofilov, tak s tym zacnu.

30.07.2019 | Jozko Ferko

o chvilu tu budú reklamy mamička mamička černoško, otecko otecko etiopčan, pedofílny učiteľ so žiakmi. Plán je jasný...Likvidácia základných hodnôť , ktoré platia 3000 rokov. Owertonovo okno s Pedofílnym učiteľom otvorili hyponovinári zo SME.Transformácia týchto zvrátenosti do marketingu bude iba ďaľší krok.Mladí hlúpi marketéri osprostení z fejsbúku slúžia ako veľmi užitoční idioti.Bohužiaľ keď prídu na to , že iba poslúžili... už bude pre nich a pre ich deti ak vôbec niekdy nejakú budú mať neskoro...