Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Veronika Osvaldová bojuje v súťaži Chivas The Venture so svojím projektom SmartHead

19.05.2017 | Triad

V historicky prvom slovenskom kole medzinárodnej súťaže Chivas The Venture zvíťazila Veronika Osvaldová so svojím projektom SmartHead.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

V tejto fáze súťaže prebieha hlasovanie, v ktorom každý váš hlas navyšuje čiastku, ktorú SmartHead získa.  

Medzinárodná súťaž Chivas The Venture, ktorá prebieha pod taktovkou značky Chivas Regal, sa po prvý raz uskutočnila aj na Slovensku. The Venture ponúka spoločensky zodpovedným projektom možnosť získať spolu až milión dolárov a tiež mentoring od svetovo úspešných podnikateľov. Prihlásené projekty bojujú o podiel z výhry na financovanie svojich startupov, ktorými menia svet. 

Na Slovensku sa súťaž uskutočnila po prvý raz. Členmi poroty prvého slovenského ročníka sa stali podnikatelia Lukáš Alner (Diagnose.me), Šimon Šicko (Pixel Federation) a Juraj Porubský (Forbes). Do súťaže sa na Slovensku prihlásilo viac než 50 projektov. Víťazom slovenského kola sa napokon stala Veronika Osvaldová a jej projekt SmartHead.  

Projekt, ktorý pomáha šíriť dobré nápady  

SmartHead je online platforma pre všetkých, ktorí chcú aktívne pomôcť pri zlepšovaní spoločnosti a životného prostredia. Slúži ako “knižnica” zrealizovaných nápadov, ktorými ľudia prispeli k zlepšeniu svojho okolia. Takto sa môžu inšpirovať aj ďalší - SmartHead má ambíciu byť zdrojom dobrých nápadov, ktorými môžeme prispieť k zlepšeniu priestoru, v ktorom žijeme. Web je rozdelený na štyri “elementy”, teda oblasti, ktorým sa spoločensky zodpovedné projekty venujú - ľudia, príroda, voda a energia. V tíme SmartHead je momentálne okrem Veroniky ďalších šesť ľudí.

Ako prebieha The Venture

Prvé kolo súťaže sa uskutočnilo v jednotlivých štátoch, kde porota z prihlásených účastníkov postupne vyberala najlepší projekt. Hodnotila sa idea projektu, ale tiež spôsob prezentácie, či kvalita tímu, ktorá je podstatná pre ďalší rozvoj projektu. 

Víťazi z každej krajiny sa na jar zúčastnili Accelerator Week-u v Oxforde, kde sa im mentori snažili pomôcť zlepšiť ich startupy cez rozvíjanie manažérskych, ale aj prezentačných zručností. 

Finálová časť má dve fázy. V prvej fáze hlasuje verejnosť z celého sveta počas piatich týždňov za projekty, ktoré ich oslovili. V tomto smere má súťaž vytvorený špecifický systém, v rámci ktorého rozdelí 250 000 dolárov medzi súťažiacich pomerným systémom - každý hlas postupne zvyšuje čiastku, ktorú si konkrétny startup pripíše na svoje konto. Za každý váš hlas tak SmartHead reálne získa istú čiastku z celkovej sumy. Čím viac hlasov projekt dostane, tým väčší podiel z výhry získa. Hlasovanie prebieha od 8. mája 2017 do 11. júna 2017 v týždňových intervaloch.  

Zvyšných 750 000 dolárov získa projekt, ktorý vyberie medzinárodná porota na slávnostom Final Pitch ceremoniáli. 

Aj vy máte možnosť získať pre Veroniku a SmartHead časť z výhry. Ak ste niekedy chceli finančne prispieť na projekty, ktoré menia našu krajinu k lepšiemu, nikdy to nebolo jednoduchšie. Stačí váš hlas. Hlasujte na http://www.chivas.com/the-venture/finalists/people/sk-smarthead

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)