Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Vedenia Yves Rocher sa ujíma Miroslav Kubricht

12.07.2017, 16:46 | Yves Rocher

Spoločnosť Yves Rocher Slovakia a Yves Rocher Česká republika menovali do svojho čela skúseného manažéra z oblasti retailu a franšízových sietí.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Po dvadsiatich piatich rokoch od otvorenia prvého obchodu Yves Rocher vo vtedajšom Československu tak povedie značku rastlinnej kozmetiky muž. Kubricht sa tak po ročnom pôsobení v zahraničí vracia späť do Česka.

A prináša si so sebou cenné skúsenosti z dynamicky sa rozvíjajúceho ruského trhu, kde pôsobil pod hlavičkou jednej z najprogresívnejších značiek v oblasti športovej obuvi a oblečenia. Ako Retail Director značky NIKE v Rusku bol zodpovedný za rast, rozvoj a optimalizáciu riadenia partnerských obchodov, predtým pôsobil na pozícii Obchodného riaditeľa pre strednú Európu. Šesť rokov sa tiež v spoločnosti Levi Strauss & Co. staral o rozvoj obchodnej siete, naposledy ako Retail Director pre východnú Európu a konateľ slovenského a českého zastúpenia.

Jeho cieľom na novej pozícii bude nielen podporovať rast siete  Yves Rocher v Slovenskej a Českej republike, a to ako vlastných, tak franšízových obchodov. Chce tiež pracovať na ďalšom upevňovaní výnimočnej pozície značky na oboch trhoch. Ako sám hovorí, verí v rešpekt k človeku i k prírode, teda hodnoty, ktoré v sebe Yves Rocher nesie od svojho založenia. „Osobne som toho názoru, že nestačí len sledovať trendy nákupného chovania a plniť obchodné ciele. Neustále je treba pracovať na tom, aby sa značka vyvíjala, dodávať jej emotívny náboj a rozširovať komunitu ľudí, ktorí jej dôverujú“, dopĺňa.

Na vedení značky sa bude podieľať s konateľom spoločnosti, Pierrom-Alexandrom Chenelom, riaditeľom pre strednú a východnú Európu.

Miroslav Kubricht je absolventom Vysokej školy finančnej a správnej v Prahe a programu MBA na Univerzite v Seattle. Je ženatý, otcom troch detí a medzi jeho záľuby patria okrem práce a každodenného kontaktu s ľuďmi zimné športy alebo jazda na motorke.

O značke

Yves Rocher, Tvorca rastlinnej kozmetiky od roku 1959, je číslom jedna na francúzskom kozmetickom trhu, pôsobí vo viac než 90 krajinách sveta a jej obchodnú sieť tvorí 6000 kamenných obchodov. Jej zakladateľ, ktorého meno nesie dodnes, vyvinul na kozmetickom trhu unikátny model umožňujúci kontrolovať celý životný cyklus produktu, od výskumu a pestovania využívaných rastlín cez výrobu až po distribúciu a predaj. Značka sa dlhodobo pod vedením syna zakladateľa, Jacquesa Rochera, podieľa prostredníctvom Nadácie Yves Rocher na množstve verejne prospešných aktivít v oblasti ochrany prírody. Po celom svete tak napríklad vysadila viac než 70 miliónov stromov.

Prvá pobočka Yves Rocher na Slovensku bola otvorená v roku 2003. Dnes je značka prítomná na 22 predajných miestach, z ktorých časť je prevádzkovaná ako franšíza.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)