Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Strongbow Elderflower, prírodná chuť novej dimenzie

15.05.2017, 17:49 | Heineken Slovensko

Túto atraktívnu novinku s obsahom prírodnej šťavy z bazového kvetu vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre ešte v roku 2015. Po veľkom úspechu na európskych trhoch prináša spoločnosť HEINEKEN Slovensko túto príchuť aj slovenským zákazníkom. Aktuálny trhový podiel značky Strongbow tvorí približne 85%, čo z nej robí absolútnu jednotku na slovenskom trhu.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko sa pýši výrobou najobľúbenejšieho cideru na svete pod značkou Strongbow už od začiatku roka 2015. Vtedy začala výroba tohto populárneho nápoja v hurbanovskom pivovare, odkiaľ sa distribuuje až do 10-tich európskych krajín.

Aktuálne sú v ponuke spolu štyri chuťové varianty cideru: Gold Apple, Red Berries, Dark Fruit a novinka na slovenskom trhu Elderflower, ktorá nahrádza príchuť Honey. V náväznosti na úspech cideru Strongbow Elderflower na iných európskych trhoch sa spoločnosť rozhodla uviesť túto atraktívnu príchuť aj na slovenský trh.

„Na základe monitorovania celoeurópskeho trhu a nákupného správania zákazníkov, sme sa rozhodli priniesť osviežujúcu príchuť cideru Elderflower aj našim slovenským zákazníkom. Verím, že Strongbow Elderflower bude skvelým doplnením nášho aktuálneho portfólia, keďže je v porovnaní s ostatnými príchuťami menej sladká, hovorí Peter Nikodem, Brand manager značky Strongbow a dodáva, že „najpopulárnejšou príchuťou s progresívnym rastom od uvedenia na slovenský trh je príchuť Gold Apple“.

Strongbow Elderflower pre slovenský trh aj export vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojovom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre.

„Nesmierne sa tešíme, že naši belgickí kolegovia pod osobným vedením Jean-Pierre Stassena, predstaviteľa štvrtej generácie výrobcov cideru z rodiny Stassen, opäť pretavili naše predstavy do dokonalej osviežujúcej chuti. Sme presvedčení, že Strongbow Elderflower nebude len rozšírením výberu pre existujúcich priaznivcov nápoja cider, ale do tejto u nás stále novej kategórie pritiahne aj nových konzumentov,“ uzatvára Peter Nikodem.

Strongbow Elderflower sme exkluzívne uviedli na slovenský trh od apríla v 400 ml plechovkách v obchodnej sieti TESCO.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)