Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Strongbow Elderflower, prírodná chuť novej dimenzie

15.05.2017, 17:49 | Heineken Slovensko

Túto atraktívnu novinku s obsahom prírodnej šťavy z bazového kvetu vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre ešte v roku 2015. Po veľkom úspechu na európskych trhoch prináša spoločnosť HEINEKEN Slovensko túto príchuť aj slovenským zákazníkom. Aktuálny trhový podiel značky Strongbow tvorí približne 85%, čo z nej robí absolútnu jednotku na slovenskom trhu.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko sa pýši výrobou najobľúbenejšieho cideru na svete pod značkou Strongbow už od začiatku roka 2015. Vtedy začala výroba tohto populárneho nápoja v hurbanovskom pivovare, odkiaľ sa distribuuje až do 10-tich európskych krajín.

Aktuálne sú v ponuke spolu štyri chuťové varianty cideru: Gold Apple, Red Berries, Dark Fruit a novinka na slovenskom trhu Elderflower, ktorá nahrádza príchuť Honey. V náväznosti na úspech cideru Strongbow Elderflower na iných európskych trhoch sa spoločnosť rozhodla uviesť túto atraktívnu príchuť aj na slovenský trh.

„Na základe monitorovania celoeurópskeho trhu a nákupného správania zákazníkov, sme sa rozhodli priniesť osviežujúcu príchuť cideru Elderflower aj našim slovenským zákazníkom. Verím, že Strongbow Elderflower bude skvelým doplnením nášho aktuálneho portfólia, keďže je v porovnaní s ostatnými príchuťami menej sladká, hovorí Peter Nikodem, Brand manager značky Strongbow a dodáva, že „najpopulárnejšou príchuťou s progresívnym rastom od uvedenia na slovenský trh je príchuť Gold Apple“.

Strongbow Elderflower pre slovenský trh aj export vyvinuli odborníci vo výskumnom a vývojovom centre HEINEKEN-u pre výrobu cideru v belgickom závode Stassen Cidre.

„Nesmierne sa tešíme, že naši belgickí kolegovia pod osobným vedením Jean-Pierre Stassena, predstaviteľa štvrtej generácie výrobcov cideru z rodiny Stassen, opäť pretavili naše predstavy do dokonalej osviežujúcej chuti. Sme presvedčení, že Strongbow Elderflower nebude len rozšírením výberu pre existujúcich priaznivcov nápoja cider, ale do tejto u nás stále novej kategórie pritiahne aj nových konzumentov,“ uzatvára Peter Nikodem.

Strongbow Elderflower sme exkluzívne uviedli na slovenský trh od apríla v 400 ml plechovkách v obchodnej sieti TESCO.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Súvisiace články

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová (34), bola menovaná od 1. júna 2017 na regionálnu pozíciu riaditeľky korporátnej komunikácie pre klaster strednej a východnej Európy pre Henkel Slovensko, Henkel Česká republika a Henkel Maďarsko

JA Slovensko ocenilo najlepšie podnikateľské nápady roka

Víťazný tím približuje Dolný Zemplín tradične aj online

Bratislava nie je Blava – BratislavaDen.sk spustil billboardovú kampaň

Gemerka v novej kampani vyzýva ľudí darovať krv

Diskusia (0 reakcií)