Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Spoločnosť Continental mení komunikačné posolstvo značky pre osobné pneumatiky

17.03.2017 | AMI Communications

Ďalšie marketingové aktivity značky budú zamerané na nemeckú technológiu a kompetentnosť v oblasti automobilového priemyslu

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Sponzorovanie futbalu prinieslo prémiovej značke Continental zvýšenie povedomia v rámci všetkých dôležitých európskych trhov

Ďalšie marketingové aktivity značky budú zamerané na nemeckú technológiu a kompetentnosť v oblasti automobilového priemyslu


Continental v marci spúšťa novú kampaň s hlavným mottom Mobilita zdokonalená nemeckou technológiou


Na webových stránkach www.VisionZeroWorld.com spoločnosť Continental predstavuje multimediálny obsah podporujúci tému Vision Zero

Po majstrovstvách Európy UEFA EURO 2016môže byť výrobca pneumatík Continental hrdý na 21 rokov oficiálneho sponzorovania najpopulárnejších futbalových turnajov sveta majstrovstiev sveta FIFA 2006, 2010 a 2014, majstrovstiev Európy UEFA EURO 2008, 2012 a 2016 a na sponzorovanie Ligy majstrov UEFA v rokoch 1995 až 2000. Sponzorovanie futbalu sa ukázalo ako mimoriadne účinný spôsob zvyšovania povedomia o prémiovej značke pneumatík Continental takmer na všetkých európskych trhoch. Tešíme sa z dlhodobého pozitívneho vplyvu nášho sponzorského úsilia profesionálnych futbalových podujatí. Umožňuje nám to odlíšiť sa od množstva našich konkurentov, ktorí sa v minulosti rozhodli pre sponzorovanie motoristického športu. V rámci našich hlavných európskych trhov to znamenalo značný nárast povedomia o značke, hovorí Nikolai Setzer, člen výkonnej rady spoločnosti Continental. Po zavŕšení majstrovstiev Európy UEFA EURO 2016 sme dosiahli očakávané ciele povedomia o značke, čo nám umožňuje v Európe podniknúť ďalší logický krok, dodáva Setzer.

Nová cieľová prezentácia značky Continental je založená na desaťročia trvajúcom zameraní sa na bezpečnosť a to skracovaním brzdných dráh. Toto úsilie sa z dlhodobého hľadiska spája s našou stratégiou Vision Zero víziou žiadnych smrteľných úrazov, žiadnych zranení a žiadnych nehôd. Spolu s našou divíziou Chassis & Safety sa denne usilujeme o zdôraznenie prínosov k vyššej bezpečnosti na cestách, ktoré poskytujú asistenčné systémy, ako je ESC, AEB a ABS pre motocykle v kombinácii s prémiovými pneumatikami, vysvetľuje Setzer. Vzhľadom na tento základ sa stalo motto novej marketingovej kampane – „Mobilita zdokonalená nemeckou technológiou“ – jasnou voľbou. Sme presvedčení, že je to logická cieľová prezentácia značky Continental, pretože žiadny ďalší výrobca či dodávateľ pneumatík v oblasti automobilového priemyslu na svete nedisponuje touto jedinečnou kombináciou technológie pneumatík a kompetentnosti v automobilovom priemysle. Preto naša prémiová značka Continental v súčasnosti predstavuje maximálnu bezpečnosť na cestách. V budúcnosti sa budeme usilovať o posilnenie tejto pozície a nemecká odbornosť sa stane v oblasti technológie pneumatík a výroby automobilov jadrom každodenného vývoja a marketingovo--komunikačných aktivít.

Nová kampaň bude v rámci Európy spustená v televízii, v tlačových médiách, na miestach predaja u partnerov spoločnosti a online. Využívané budú aj sociálne médiá . V kampani sa zameriavame na  rozmanitejšiu škálu obrazového materiálu, ktorý používame na ilustráciu rôznych tém a na odlíšenie sa od konkurencie v sektore náhradnej výbavy, hovorí Silke Gliemann, zodpovedná za marketingovú komunikáciu v oblasti Európy, Stredného východu a Afriky (EMEA). „V budúcnosti predstavíme celú škálu scenárov jazdy v rôznych situáciách, aby sme vybudovali a posilnili dôveru v riešenia mobility od spoločnosti Continental.“

Nová kampaň aj webové stránky www.VisionZeroWorld.com sú zamerané na stratégiu Vision Zero. Zdôrazňovaná bude téma vyššej bezpečnosti na cestách prostredníctvom technológií na prevenciu nehôd. Spolu s novým magazínom VisionZeroNews si užívatelia budú môcť prečítať množstvo správ a článkov týkajúcich sa rôznych technológií. Jednou z pokračujúcich tém v kampani bude angažovanie sa spoločnosti Continental ako dodávateľa v oblasti automobilového priemyslu a exkluzívneho partnera pre pneumatiky v rámci kampane Stop the Crashorganizácie Global NCAP, ktorej cieľom je rozšíriť povedomie o technológiách na prevenciu nehôd, najmä v husto obývaných rozvojových ekonomikách. Z pohľadu spoločnosti Continental ako technologickej spoločnosti je kampaň Stop the Crashideálne zladená s jej prezentáciou v budúcnosti.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)