Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Slováci si nákup dovolenky cez zľavový portál obľúbili

13.06.2013, 15:28 | TNS Slovakia

  • Tlačiť
  • 0

Viac ako tretina Slovákov už využila zľavový portál na zakúpenie pobytu resp. dovolenky, nocľahu v hoteloch, víkendové, či relaxačné pobyty.

Pričom už v blízkej budúcnosti môže pre tieto účely zľavový portál využiť až polovica populácie Slovenska nad 15 rokov bez výrazného rozdielu medzi vekovými kategóriami užívateľov internetu.

 

Najobľúbenejším zľavovým portálom sa javí zlavomat.sk (volilo by ho až 56% ľudí), ďalší v poradí je zlavadna.sk (21%) a top trojku uzatvára morezliav.sk (15%).

 

TNS nákup dovoleniek cez zľavový portrál2

Obľúbenosť zľavových portálov naviac umocňuje spokojnosť s takto zakúpeným pobytom. Takmer 90% ľudí, ktorí si v minulosti zakúpili pobyt prostredníctvom portálu uviedlo, že bolo s pobytom spokojných.

Väčšinou ide o nákup pre seba a partnera (58%) a len v približne v 18% ide o nákup pre svojich rodinných príslušníkov.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)