Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Proces fúzie firemných kultúr NN Group a Aegon bude riadiť agentúra Generations

26.04.2019, 13:37

Trh poistenia a dôchodkov sa mení – NN Group úspešne ukončila akvizíciu AEGON Slovensko a AEGON Česko. Vyhlásenie generálneho riaditeľa NN Slovensko a Aegon Slovensko Petra Brudňáka z januára tohto roka naznačovalo optimizmus a rovnako aj veľké očakávania, ktoré skupina NN na Slovensku má.

  • Tlačiť
  • 0

„Integračná časť bude náročná, no veľmi sa na ňu teším, pretože NN rodina na Slovensku sa rozrastie a my budeme schopní ponúknuť našim klientom lepšiu zákaznícku skúsenosť a produkty, ktoré im budú šité na mieru a budú reagovať na všetky ich požiadavky,“ uviedol P. Brudňák.

Na definovanie novej silnej značky a firemnej kultúry si prizvali brandingovú agentúru Generations, ktorá má skúsenosti s podobnými projektami.

„V NN aj v Aegone sme stretli profesionálov a nadšených ľudí, s ktorými sa dobre spolupracuje. Vedieme spoločnosti naprieč celým procesom integrácie firemných kultúr a definovania tej novej, ktorá má silnú oporu v nadnárodnom know-how. Kľúčovú úlohu v takomto procese má práve employer branding, definovanie employer value proposition a následne potom celkový spôsob internej komunikácie. Pomáhame vytvárať komunikáciu novej značky, a to je pre nás pocta, výzva a vieme tu zúročiť naše unikátne know-how,“ vysvetľuje managing partner brandingovej agentúry Generations Daniel Bradáč.

„Agentúra Generations nás presvedčila svojimi skúsenosťami a výsledkami. Za Danielom sú navyše výsledky a praktické skúsenosti z top manažmentov rôznych firiem, ktoré radi využijeme,“ hovorí P. Brudňák.

Spojenie dvoch silných značiek je na slovenskom trhu výnimočné a je to veľká príležitosť pre všetkých zúčastnených. Potrebujeme preto silného partnera, ktorý sa orientuje v medzinárodných korporáciách, nebojí sa naskočiť do rozbehnutého vlaku, má drive, pozná problematiku a dodá nám praktické a užitočné rady v celom procese. Všetci cítime, že Generations vie byť súčasťou nášho tímu,” vyjadril sa marketingový manažér spoločnosti NN Róbert Tóth.

Brandingová agentúra Generations nepracuje na fúzii veľkých spoločností prvýkrát. Ich unikátny pohľad a analytické schopnosti využilo už niekoľko globálnych značiek.

V súčasnosti pracuje Generations pre klientov: OVB Allfinanz Slovensko, ZP Dôvera, Petramed, BDO Slovensko, Preto Ryba Žilina, Viessmann, Cofidis, Novartis, Danfoss, Lacrostine, Milan Zimnýkoval, SK Progres a ďalších.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)