Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Primi Eurovea spustilo kampaň k novému mediteránskemu menu

20.06.2019, 10:55 | Medusa Group

Primi Eurovea, najväčšia reštaurácia slovenskej gastroskupiny Medusa Group, prichádza s vynoveným menu aj úplne novou terasou. Jedálny lístok, ktorý reflektuje to najlepšie z mediteránskej kuchyne, zostavili špeciálne pre Primi šéfkuchári z Talianska a Španielska.

  • Tlačiť
  • 0

Základom noviniek sú regionálne produkty a recepty krajín Stredozemného mora. Nové menu a zrekonštruovaná terasa je zároveň sprevádzaná mediálnou kampaňou.

Medusa ku každej svojej značke pristupuje individuálne a zodpovedne. Rovnako, ako počas majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, keď Medusa spustila kampaň na Klubovne, aj teraz pripravila pre Primi Eurovea reklamnú podporu. „Už od začiatku júna komunikujeme naše novinky bigboardami.

Od 14. 6. sme spustili intenzívnu kampaň vo FUN Rádiu a rádiu Expres, od 17. 6. sú zverejnené citylighty a online kampaň. Nové menu intenzívne podporujeme aj cez náš vernostný program Medusacard,“ dodáva CEO gastroskupiny Peter Štecko. Rádiospot nahrali samotní tvorcovia menu David a Fiore, ktorého leitmotívom je „spor“ o to, či je lepšia španielska, alebo talianska kuchyňa.

Autorom nového menu je Brand Chef Medusa Group, Španiel David Diaz, ktorý veľmi úzko spolupracoval so šéfkuchárom Primi Eurovea, Talianom Fiorenzom Riccim. David pochádza z Katalánska a v Barcelone a Prahe varil v michelinských reštauráciách.

„Keď niekto príde do Primi, chcem, aby si pri jedle spomenul na to, ako to isté jedol na dovolenke v Stredomorí. Pripomenúť mu tento zážitok je pre mňa to najdôležitejšie,“ tvrdí Diaz. Zaujímavé je, že David pôvodne študoval právo, no po dvoch rokoch štúdia zo dňa na deň odišiel študovať gastronomickú školu.

Zodpovednosť za autenticitu a dlhodobú kvalitu Primi Eurovea má Fiorenzo Ricci, ktorý je denne na pľaci. Popri paelle, gazpachu či bravčových líčkach Ibérico tu aj preto zákazníci nájdu aj viac druhov cestovín, rizoto a množstvo ďalších skvelých jedál. To najobľúbenejšie zo „starej“ Primi Eurovea však ostalo v novom jedálnom lístku zachované.

Fiorenzo Ricci je typický Talian a je na to patrične hrdý: „Jedlá talianskej kuchyne sú známe po celom svete. Ale v každej krajine ich prispôsobujú a menia. Niekedy možno nevedia, ako ich navariť správne. Je našou úlohou ukázať, ako naše jedlo chutí naozaj a prečo sa tieto jedlá stali takými populárnymi.“

Nové menu je doplnené o výrobky pekárne Crustino, ktorú Medusa otvorila len prednedávnom. V Primi Eurovea sa k jedlám podáva pečivo, ktoré bolo vymyslené na mieru novému menu. „Vyšpecifikovali sme si nielen typ pečiva, ale aj jeho vlastnosti. Či má byť vzdušnejšie, tvrdšie, mäkšie, zloženie byliniek, množstvo soli,“ upresňuje David Diaz.

Nové menu prichádza spolu so zmenou terás Primi Eurovea. Tie neprešli iba rekonštrukciou, ale boli úplne nanovo a na mieru dizajnovo navrhnuté. Cez deň a aj po zotmení tak budú dotvárať pohodlnú a štýlovú prímorskú atmosféru.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)