Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Nový kreatívny projekt spoločnosti Bepon #fusaklepodlamna

13.03.2017, 20:11 | Divino

Jedinečný projekt #fusaklepodlamna dáva všetkým možnosť navrhnúť dizajn vlastných ponožiek s jedinečným regionálnym motívom. Prihlasovanie návrhov potrvá štyri týždne, pričom vo finále hlasujúci vyberú 5 výherných motívov, ktoré budú zaradené do výroby. Podpis autorov najobľúbenejších návrhov bude vyšitý na ponožkách a viditeľný na ich etiketách vo všetkých predajniach siete BEPON v rámci Slovenska. Súťaž prebehne na mikrostránke www.fusaklepodlamna.sk od 13.3. do 8.5.2017.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Dve slovenské spoločnosti nadviazali prvotnú spoluprácu na jeseň, v roku 2016. Ponožky slovenských tvorcov pod názvom Fusakle sa objavili v slovenskej sieti predajní BEPON, špecialistov na pančuchový tovar či plavky. To, že spolupráca zafungovala výborne inšpirovalo tímy oboch značiek k odvážnejšiemu projektu s názvom #fusaklepodlamna.

Nový projekt pod taktovkou spoločnosti Bepon, #fusaklepodlamna, ponúka jedinečnú možnosť zviditeľniť niečí dizajnérsky talent, unikátne estetické cítenie a najmä obľúbený región. Súťaž je určená pre všetkých ľudí, nie len pre dizajnérov, ktorí majú v sebe pevne zakorenené symboly, motívy či ornamenty spájané so svojim rodným krajom či Slovenskom ako takým.

Detaily projektu objasňuje Miroslava Víteková, marketing manager spoločnosti BEPON: „Regionálne motívy či prvky slovenského folklóru sa stávajú čoraz populárnejšie, preto si ani my nechceme nechať ujsť túto príležitosť a snažíme sa do popredia dostať krásu slovenských vzorov.“

Nápad spraviť projekt hravou, súťažnou formou vznikol ešte v období Vianoc 2016, pričom samotná realizácia mikrostránky, ujasnenie podmienok či pravidiel zabralo približne jeden mesiac.

Dňom 13.3.2017 sa spúšťa mikrostránka www.fusaklepodlamna.sk, v rámci ktorej je možné preferovaný návrh na jedinečné ponožky jednoducho zaregistrovať.

Detailný harmonogram trvania súťaže:

1. Termín trvania súťaže je 13.3 – 8.5. 2017

2. Zber motívov 4 týždne, od 13.3. - 10.4.2017

3. Prvé hlasovanie od 10.4. po dobu 7 dní

4. Spracovanie 10 návrhov s najvyšším počtom hlasov do dizajnu ponožiek – 7 dní

5. Druhé hlasovanie 7 dní – z 10 motívov bude vybraných 5 s najvyšším počtom hlasov

6. Uverejnenie 5 výherných motívov ponožiek

7. Zaradenie ponožiek do výroby

8. Ponožky k dispozícii na predajni v polovici júna 2017

Po dvoch selektívnych hlasovaniach bude na stránke www.fusaklepodlamna.sk uverejnených 5 výherných motívov s najvyšším počtom hlasov, ktoré budú uvedené do výroby a distribuované do všetkých predajní siete BEPON. Výherné fusakle budú signované menom ich tvorcu.

Meno výhercov sa tiež objaví na etikete ponožiek a na všetkých sociálnych sieťach spájaných so značkami BEPON a FUSAKLE. Špeciálnym darčekom bude kompletná výherná kolekcia ponožiek, ktorú získajú všetci piati úspešní súťažiaci.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Súvisiace články

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová (34), bola menovaná od 1. júna 2017 na regionálnu pozíciu riaditeľky korporátnej komunikácie pre klaster strednej a východnej Európy pre Henkel Slovensko, Henkel Česká republika a Henkel Maďarsko

JA Slovensko ocenilo najlepšie podnikateľské nápady roka

Víťazný tím približuje Dolný Zemplín tradične aj online

Bratislava nie je Blava – BratislavaDen.sk spustil billboardovú kampaň

Gemerka v novej kampani vyzýva ľudí darovať krv

Diskusia (0 reakcií)