Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Nový kreatívny projekt spoločnosti Bepon #fusaklepodlamna

13.03.2017, 20:11 | Divino

Jedinečný projekt #fusaklepodlamna dáva všetkým možnosť navrhnúť dizajn vlastných ponožiek s jedinečným regionálnym motívom. Prihlasovanie návrhov potrvá štyri týždne, pričom vo finále hlasujúci vyberú 5 výherných motívov, ktoré budú zaradené do výroby. Podpis autorov najobľúbenejších návrhov bude vyšitý na ponožkách a viditeľný na ich etiketách vo všetkých predajniach siete BEPON v rámci Slovenska. Súťaž prebehne na mikrostránke www.fusaklepodlamna.sk od 13.3. do 8.5.2017.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Dve slovenské spoločnosti nadviazali prvotnú spoluprácu na jeseň, v roku 2016. Ponožky slovenských tvorcov pod názvom Fusakle sa objavili v slovenskej sieti predajní BEPON, špecialistov na pančuchový tovar či plavky. To, že spolupráca zafungovala výborne inšpirovalo tímy oboch značiek k odvážnejšiemu projektu s názvom #fusaklepodlamna.

Nový projekt pod taktovkou spoločnosti Bepon, #fusaklepodlamna, ponúka jedinečnú možnosť zviditeľniť niečí dizajnérsky talent, unikátne estetické cítenie a najmä obľúbený región. Súťaž je určená pre všetkých ľudí, nie len pre dizajnérov, ktorí majú v sebe pevne zakorenené symboly, motívy či ornamenty spájané so svojim rodným krajom či Slovenskom ako takým.

Detaily projektu objasňuje Miroslava Víteková, marketing manager spoločnosti BEPON: „Regionálne motívy či prvky slovenského folklóru sa stávajú čoraz populárnejšie, preto si ani my nechceme nechať ujsť túto príležitosť a snažíme sa do popredia dostať krásu slovenských vzorov.“

Nápad spraviť projekt hravou, súťažnou formou vznikol ešte v období Vianoc 2016, pričom samotná realizácia mikrostránky, ujasnenie podmienok či pravidiel zabralo približne jeden mesiac.

Dňom 13.3.2017 sa spúšťa mikrostránka www.fusaklepodlamna.sk, v rámci ktorej je možné preferovaný návrh na jedinečné ponožky jednoducho zaregistrovať.

Detailný harmonogram trvania súťaže:

1. Termín trvania súťaže je 13.3 – 8.5. 2017

2. Zber motívov 4 týždne, od 13.3. - 10.4.2017

3. Prvé hlasovanie od 10.4. po dobu 7 dní

4. Spracovanie 10 návrhov s najvyšším počtom hlasov do dizajnu ponožiek – 7 dní

5. Druhé hlasovanie 7 dní – z 10 motívov bude vybraných 5 s najvyšším počtom hlasov

6. Uverejnenie 5 výherných motívov ponožiek

7. Zaradenie ponožiek do výroby

8. Ponožky k dispozícii na predajni v polovici júna 2017

Po dvoch selektívnych hlasovaniach bude na stránke www.fusaklepodlamna.sk uverejnených 5 výherných motívov s najvyšším počtom hlasov, ktoré budú uvedené do výroby a distribuované do všetkých predajní siete BEPON. Výherné fusakle budú signované menom ich tvorcu.

Meno výhercov sa tiež objaví na etikete ponožiek a na všetkých sociálnych sieťach spájaných so značkami BEPON a FUSAKLE. Špeciálnym darčekom bude kompletná výherná kolekcia ponožiek, ktorú získajú všetci piati úspešní súťažiaci.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)