Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Konica Minolta je novým hráčom na trhu Industrial Printing

28.07.2017, 15:13 | Firstmedia

Konica Minolta rozširuje portóflio svojich výrobkov. Chce sa sústrediť na tlač marketingových POP materiálov, či luxusných obalov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Cieľom sú marketingové agentúry, samotní výrobcovia obalov, alebo komerčné tlačiarne.

Na rozdiel od čiernobielych a farebných tonerových veľkoformátových zariadení, ktoré mala Konica Minolta doteraz, je novinka v ponuke určená skôr pre grafické prostredie.  Zariadenie je tak vhodné pre tlač POP (Point of purchase) a POS materiálov a pre najrôznejšie značenia (signage aplications). Či už je to tlač plagátov, POP marketingových materiálov pre maloobchod, banery, grafika na podlahu a okná obchodných centier, retailové stojany, potlačené dvere, štítky, alebo gitary. Prednosti zariadenia najviac vyniknú pri stredných, menších a často meniacich sa zákazok.  A tých je v oblasti Industrial Printing čoraz viacej.

"Nové zariadenia v ponuke reflektujú rastúce požiadavky zo strany profesionálnych tlačiarov a agentúr. Je to najmä schopnosť reagovať všetky požiadavky trhu, byť efektívnejší ako ostatní, či tlačiť rýchlejšie a najmä na najrôznejšie materiály," konštatuje Štefan Peľo, produktový manažér  Konica Minolta. V súčasnosti je tak Konica Minolta schopná potlačiť najrôznejšie druhy flexibilných médií, ako aj pevných materiálov. Okrem papiera je to drevo, PVC, plátno, vinyl či polykarobonáty. Výtlačky sú okamžite suché a môžu tak byť okamžite expedované zákazníkom.

Konica Minolta je dlhoročným lídrom na slovenskom trhu v rámci kancelárskych multifunkčných zariadení a taktiež v oblasti polygrafického priemyslu. Potvrdzuje to analýza švajčiarskej spoločnosti infoSource. Spoločnosť v rámci transformácie na IT providera posilňuje aj v oblasti softvérových aplikácií a služieb digitalizácie dokumentov.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)