Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Internetová televízia Mall.tv predstavuje v kampani relácie, ktoré na nej diváci neuvidia

16.10.2018, 12:23 | Mall.tv

Internetová televízia Mall.tv uviedla v rámci launchovacej kampane tri približne minútové videá. Natočila ich režisérska dvojica Jindra Malík a Tomáš Brožek. Tváre televízie v rámci nich predstavujú programy, ktoré diváci na Mall.tv nenájdu.

  • Tlačiť
  • 0

Launchovacia kampaň internetovej televízie má tri spoty. Positioning Mall.tv na tuzemskom audiovizuálnom trhu podporuje claim „nová epizóda zábavy“, ktorý je spolu s jednotnou vizuálnou identitou signifikantným pre celú jej marketingovú komunikáciu.

Videá zachytávajú, ako za oválnym stolom zasadajú tváre televízie. Stretli sa v nich Roman Vaněk, Adam Gebrian, Veronika Koko Šmehlíková či Luděk Staněk, aby spoločne zhodnotili, čo diváci na novej internetovej televízii neuvidia.

„Chceli sme vytvoriť zábavné reklamné skeče, ktoré pomôžu Mall.tv profilovať sa ako internetová televízia vedená skúseným tímom. Zároveň bolo potrebné ukázať, že sa nebojí byť kontroverzná. Ľudí, ktorí za Mall.tv stoja, dobre poznáme a vieme, že pre dobrú zábavu dávajú politickú korektnosť bokom. A práve tento ich postoj sme v spotoch chceli ukázať,“ opísal režisér Jindra Malík celkový koncept.

„Na Jindru s Tomášom sme sa obrátili ako na priateľov a tvorcov. Po tom, ako sme im predstavili pripravované relácie, pochopili, že je nám bližšie spraviť si zo seba srandu než o sebe hovoriť v superlatívoch. K realizácii grotesky s fiktívnou televíznou radou Mall.tv potom prispel každý z nás po svojom - Pavel Novotný odvahou odohrať klaunovsky výstup, Adam Gebrian návrhom fotogenickej lokácie a všetci spoločne nekonečnou trpezlivosťou pri natáčaní,“ dodal Lukáš Záhoř, šéfproducent Mall.tv.

Okrem brand buildingu značky, jej osobností, relácií a seriálov, využíva Mall.tv v komunikácii tiež nástroje performance marketingu, najmä bannery, šesť sekundové bumper videoreklamy a ďalšie krátke videá. Kampaň prebieha online a využíva kanály ako sú Google alebo Facebook v kombinácii s ďalšími webovými portálmi českých mediálnych domov Economia, Czech News Center a Mafra.

Neoddeliteľnou súčasťou Mall.tv bude zapojenie e-shopov skupiny Mall Group ako napríklad Mall.cz alebo Košík.cz. Taktiež budú tvorcovia jednotlivých relácií a ďalšie osobnosti, pre ktoré je spojenie s obsahom televízie relevantné, aktívne na sociálnych sieťach. Doplnkovo ​​budú využité aj offline kanály.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)