Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Dobrá krajina umožní neziskovkám zapojiť sa do „Grayling 2020Challenge“

28.05.2019, 11:33 | Grayling Slovakia

Komunikačná agentúra Grayling Slovakia sa rozhodla pri príležitosti svojho 20. výročia pôsobenia na slovenskom trhu podeliť o svoje skúsenosti a prispieť k zviditeľneniu projektov, ktoré menia našu krajinu k lepšiemu.

  • Tlačiť
  • 0

V spolupráci s Nadáciou Pontis zverejnila výzvu na zapojenie sa do programu Grayling 2020Challenge. Neziskové organizácie, ktoré zastrešuje darcovský portál DobraKrajina.sk, sa budú môcť do konca roka uchádzať o bezplatné PR konzultácie, pričom jedna z nich bude mať šancu získať 20 hodín individuálneho komunikačného mentoringu v roku 2020.

Grayling Slovakia poskytuje na Slovensku svoje komunikačné služby v oblasti public relations, ako aj public affairs už 20 rokov. Ako súčasť jednej z vedúcich komunikačných sietí vo svete vytvára integrované komunikačné riešenia a kampane pre klientov z rôznych odvetví v komerčnom, verejnom, ale i neziskovom sektore.

Svoje okrúhle výročie sa slovenská pobočka rozhodla osláviť tým, že pomôže zvýšiť povedomie o projektoch, ktoré menia našu krajinu k lepšiemu. V spolupráci s Nadáciou Pontis pripravila program Grayling 2020Challenge pre neziskové organizácie zastrešené darcovským portálom DobraKrajina.sk.

Od 28. mája až do 31. októbra 2019 sa môžu organizácie prihlásiť na bezplatné hodinové konzultácie s odborníkmi na komunikáciu zo spoločnosti Grayling.

Tie budú zamerané na operatívne poradenstvo v oblasti PR. Následne budú mať zúčastnené organizácie možnosť pripraviť stručný návrh vlastného komunikačného projektu, zameraného na jeden komunikačný cieľ – napríklad zvýšiť povedomie o organizácií, vybranej aktivite alebo podporiť komunikáciu smerom k donorom a pod. S návrhom sa budú môcť uchádzať o celoročný projekt komunikačného mentoringu vedeného Graylingom v objeme 20 hodín.

„V rámci darcovského portálu DobraKrajina.sk na pravidelnej báze komunikujeme s rôznymi neziskovými organizáciami a snažíme sa im pomáhať zlepšovať ich prácu najmä v oblasti PR. Z prvej ruky vidíme, ako nedostatok času a chýbajúci odborný pohľad obmedzuje ich potenciál. Najdôležitejšia je vždy realizácia projektu. Na PR často krát neostane dostatok času. O to viac nás teší, že sú na Slovensku firmy ako Grayling, ktoré sú ochotné investovať svoj čas a najmä expertízu na pomoc neziskovkám,“ Jana Desiatniková, programová manažérka Nadácie Pontis.

„S Dobrou krajinou spolupracuje Grayling dlhodobo a zrealizovali sme už niekoľko školení pre neziskové organizácie, ktoré zastrešuje. Táto aktivita je pre nás zmysluplným obohatením a posúva aj nás samotných ďalej v pohľade na potreby a riešenia komunikácie neziskového sektora,“ hovorí Monika Révayová, Deputy Managing Director, Grayling Slovakia.

Delíme sa o naše skúsenosti s organizáciami, ktoré nemajú dostatočné kapacity – či už personálne alebo finančné – na stálu a profesionálnu komunikačnú podporu, ktorá je pre nich veľmi potrebná. Je dôležité, aby autenticita a význam každodennej práce malých či väčších neziskových organizácií v spoločnosti rezonovala a získala patričnú podporu a ocenenie,“ dodáva Monika Révayová, Deputy Managing Director, Grayling Slovakia.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)