Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ďalší ročník Marketing Identity poukáže na digitálnu realitu

29.10.2018, 10:58 | UCM FMK

Pätnásty ročník najväčšej vedeckej konferencie o marketingu a médiách – Marketing Identity sa uskutoční v dňoch 6. – 7. novembra 2018 na Smolenickom zámku.

  • Tlačiť
  • 0

V Smoleniciach sa už o týždeň stretnú významní slovenskí odborníci na komunikáciu a marketing, ktorí budú diskutovať o digitálnych médiách, reklame a ich vplyve na spoločnosť. Pozornosť venujú aj ochrane osobných údajov a otázkam, či je virtuálny svet odrazom reálneho.

Program poskytne priestor na diskusiu v štyroch sekciách. Tie sa zamerajú na digitálnu komunikáciu vo firmách a neziskovom sektore, vplyv digitálnej doby na hodnoty a správanie spotrebiteľov, digitálne hry a nové formy komunikácie.

„Tohtoročným podtitulom Digital Mirrors chceme poukázať na digitálnu komunikáciu, ktorá stiera hranice medzi reálnosťou a virtuálnosťou, pričom si kladieme otázku, či odraz z digitálnych médií je skutočným reálnym (zrkadlovým) odrazom samotného podniku alebo jednotlivca,“ uviedla Ľudmila Čábyová z Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, ktorá konferenciu organizuje.

Jednou z hlavných tém bude aj ochrana osobných údajov v kontexte nariadenia GDPR. O najčastejších otázkach v súvislosti s aplikáciou nových nariadení v marketingu a marketingovej komunikácii budú diskutovať Tatiana Valentová, bývalá vrchná inšpektorka Úradu na ochranu osobných údajov SR a Marek Švec z Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, ktorý súčasne pôsobí ako advokát a generálny tajomník Asociácie pracovného práva.

Podobne, ako počas uplynulých ročníkov, aj tento rok prijali pozvanie významní hostia z úspešných reklamných a mediálnych agentúr, ktorí budú diskutovať o pravidlách marketingu v online prostredí, o tom, ako môžu byť pri tvorbe reklamnej kampane inšpiratívne obmedzenia v reklame a ako ich premeniť na pozitíva.Diskutovať sa bude aj o reakciách spoločnosti na kampaň, ktorá sa dotkla pálčivej témy xenofóbie na Slovensku a o tom, či sú komentáre a reakcie na sociálnych sieťach skutočným odrazom stavu spoločnosti.

„Konferencia už tradične spája účastníkov z akademického prostredia a praxe, čím vytvára priestor pre širokú diskusiu, ale aj hĺbkovú analýzu týchto problémov a ich kritické zhodnotenie,“ doplnila Ľudmila Čábyová. Vybrané príspevky budú publikované v zborníkoch, ktoré vyjdú v prvej polovici budúceho roka.

Na účastníkov už tradične čaká viacero prekvapení, ktoré vyplnia priestor medzi rokovaním v sekciách. Sprievodné podujatia budú v znamení hlavnej témy konferencie – Digital Mirrors. Hostia sa tak môžu tešiť na rôzne obrazy, zrkadlá a digitálne inšpirácie. Chýbať nebude ani populárna fotostena a fotografi z Kreatívno experimentálneho fotoateliéru FMK UCM v Trnave.

Záznam z otvorenia konferencie a hlavného programu bude k dispozícii na stránkach www.fmk.sk. Online streaming bude vysielať aj fakultné rádio Aetter. Počúvať môžete na www.aetter.sk. Atmosféru zachytenú na fotografiách je možné sledovať priamo na sociálnych sieťach Facebook a Instagram označených #midentity2018. Konferenciu organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)