Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

BTLka opäť zastúpená v Advisory Board na prípravu EuBea & Bea World 2017

15.03.2017, 13:00 | Devito

Už o pár dní sa v talianskom Rimini stretne profesionálne zoskupenie live a event odborníkov, ktorí budú spoločne plánovať 12. ročník European Best Event Awards a 1. edíciu Bea World, novej globálnej súťaže organizovanej ADC Group.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Už tretíkrát bude mať zástupcu v Advisory Board na prípravu EuBea aj slovenská BTL asociácia v podobe Štefana Kozáka, ktorý je v BTL zodpovedný za zahraničné vzťahy a spoluprácu. Okrem tradičných tematík sa bude tohoročná Advisory Board zaoberať aj novou Bea World. Ide o krok ku globálnosti, ktorým sa festival a oceňovanie presunie zo starého kontinentu na celosvetovú úroveň. S tým súvisí nielen globálne zameranie prezentácií, ale aj možnosť zapájania sa a súťaženia eventových agentúr z celého sveta.

"V Rimini sa budeme zaoberať obsahom festivalu, réžiou a produkciou oceňovania, komunikačnej stratégii, hodnotením a celkovým procesom vyhodnocovania prác,” upresňuje Štefan Kozák, Bude to náročnejšie o to, že sa budeme zaoberať aj prvým ročníkom Bea World, kde je potrebné vytvoriť celkovú koncepciu, od prihlasovania súťažiacich, cez súťažné kategórie, až po ich samotné vyhodnocovanie.”

Tohoročná Advisory Board pozostáva z 29 členov pochádzajúcich z rozličných krajín Európy a pôsobiacich v rozličných odvetviach event a live comm, mediálnej, marketingovej brandže, profesionálnych zoskupení a asociácií ap.

EuBea & Bea World 2017 sa toho roku uskutoční 15. - 18. novembra 2017 v portugalskom Porte. Prezidentkou tohoročnej poroty bude Andrea Faflíková, CEEMEA Senior PR&Event Manager LEGO Group. Viac informácií nájdete na www.eubeafestival.com.

Občianske združenie BTL komunikačná asociácia (BTLka) vzniklo v lete 2011 s cieľom vytvoriť spoločnú platformu pre agentúry pôsobiace v oblasti eventmanagementu, sales promotion a príbuzných podlinkových aktivít. Ambíciou BTLka je združovať hráčov, ktorí pôsobia na trhu s dlhodobou víziou, svoje služby poskytujú profesionálne a ktorí sa zaviazali k pôsobeniu na trhu v súlade s Etickým kódexom BTLka. Týmto spôsobom chce asociácia smerom ku klientom ako aj dodávateľom predstavovať garanciu kvality, serióznosti a zodpovednosti. Viac informácií sa dozviete na www.btlka.sk.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Súvisiace články

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová (34), bola menovaná od 1. júna 2017 na regionálnu pozíciu riaditeľky korporátnej komunikácie pre klaster strednej a východnej Európy pre Henkel Slovensko, Henkel Česká republika a Henkel Maďarsko

JA Slovensko ocenilo najlepšie podnikateľské nápady roka

Víťazný tím približuje Dolný Zemplín tradične aj online

Bratislava nie je Blava – BratislavaDen.sk spustil billboardovú kampaň

Gemerka v novej kampani vyzýva ľudí darovať krv

Diskusia (0 reakcií)