Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BeBe Dobré ráno predstavuje novú ambasádorku v kampani s Notinom

04.06.2019, 14:24 | Mondelēz International

Značka BeBe Dobré ráno prizvala do spotrebiteľskej súťaže obľúbený obchod s kozmetikou Notino, desať výhercov si užije exkluzívnu premenu s vizážistom. V kampani sa prvýkrát objaví nová ambasádorka, herečka a influencerka Lenka Vacvalová, ktorá bude so značkou BeBe Dobré ráno dlhodobo spolupracovať.

  • Tlačiť
  • 0

Obľúbená značka raňajkových sušienok BeBe Dobré ráno pripravila na obdobie pred letnými prázdninami spotrebiteľskú súťaž o desať exkluzívnych premien s vizážistom a vlasovým stylistom a darčekové poukazy v hodnote dvadsaťtisíc Eur.

Partnerom súťaže je najväčší európsky beauty e-shop Notino. Zapojiť sa môžu spotrebitelia z Česka a Slovenska, ktorí v období od 1. do 30. júna zakúpia jeden z viac ako 1,3 milióna súťažných produktov BeBe Dobré ráno so samolepkou a súťažným kódom.

Súťaž s hlavným mottom „Prebuď sa do krásy“ bude mať silnú in-store podporu na obaloch produktov a v rámci POS materiálov. Dvadsaťsekundový spot a krátky bumper pre sociálne siete Instagram, Facebook a YouTube pripravila agentúra Isobar. Hlavnou hrdinkou je v nich nová tvár značky BeBe Dobré ráno, slovenská herečka a moderátorka Lenka Vacvalová.

„Sušienky BeBe Dobré ráno sú obľúbenou raňajkovou či desiatovou voľbou pre spotrebiteľov, ktorí žijú aktívnym a zdravým spôsobom života, zaujíma ich, čo jedia a ako vyzerajú. Rozhodli sme sa preto ich záujmy podporiť a prispieť k ich dobrému pocitu poukazmi na krásu,“ hovorí Veronika Demčíková, manažérka značky BeBe Dobré ráno.

„Dôležitou cieľovou skupinou sú mamičky malých detí a mladé aktívne a pracujúce ženy. Aj s ohľadom na to sme nadviazali dlhodobú spoluprácu s novou tvárou v podobe Lenky Vacvalovej, ktorá je veľmi aktívna v pracovnom i osobnom živote a aj cez toto nasadenie zostáva veľmi očarujúcou ženou. Veríme, že dokáže osloviť a motivovať tak naše verné zákazníčky, ako i tie nové,“ dopĺňa V. Demčíková.

Partnerom júnovej spotrebiteľskej súťaže je beauty e-shop Notino. Súťažiaci tak môžu vyhrať jeden z 690 poukazov v hodnote 20 eur alebo 40 eur od Notina, hlavnou výhrou je potom desať zážitkových premien a balíček produktov v celkovej hodnote 400 eur.

Podmienkou účasti v súťaži je zadanie unikátneho kódu z obalu sušienok na špeciálnu microsite bebedobreranosutaz.sk a nahranie účtenky. Obratom sa súťažiaci dozvie, či získava niektorú z výhier, ktorú si môže priamo stiahnuť vo forme elektronického voucheru. Realizáciu v Česku a na Slovensku má na starosti agentúra Isobar a Garp. O promo súťaže sa postará na svojom profile tiež Lenka Vacvalová.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)