Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Asociácia PR sa rozširuje

09.03.2017, 14:58 | APRSR

Valné zhromaždenie Asociácie PR (APRSR) prijalo nové členské agentúry – SKPR Strategies a PR.Konektor

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Počet členov APRSR tak stúpol na 11. Jedným z cieľov Asociácie PR je rozširovanie členov o relevantné subjekty, ktoré dodržiavajú štandardy a chcú sa podieľať na rozvoji PR branže.

„Aktuálne na pôde Asociácie veľmi intenzívne riešime napríklad oblasť etickej samoregulácie, a to nielen v súvislosti s tendrami, ale aj s ohľadom na pôsobenie samotných PR agentúr. Sme preto radi, že aj s touto agendou nám pomôžu aj kolegovia z SKPR a Konektoru. Veríme, že onedlho pribudnú aj ďalšie agentúry,“ hovorí Martin Mazag, prezident Asociácie PR.

Dôvody pre vstup za SKPR STRATEGIES zhrnula  Soňa Lexmanová, Managing Director.

„Našou snahou je kultivácia prostredia PR a tiež zatraktívnenie tohto povolania v očiach nielen verejnosti ale potenciálnych pracovníkov. Tento segment si vyžaduje nadaných, flexibilných a kreatívnych ľudí a radi by sme boli pritom, ako mladých do tohto procesu vtiahnuť. Ukázať im, čo všetko PR obnáša, kde v súčasnej situácii stojí a čo môže klientom priniesť. Zároveň sa naša branža potýka so škandalizáciou a neférovosťou výberových konaní. Ak chceme niečo na tom zmeniť ako sám vojak v poli veľké šance nemáme. V rámci asociácie veríme, že sa nám to podarí,“

„PR.Konektor zaznamenal posledné roky výrazný rast, preto sme cítili potrebu zaradiť sa do APRSR a pomáhať formovať prostredie PR na Slovensku,“uvádza Filip Švaňa, Managing Director.

Viac informácii poskytne: Jana Šimeková, generálna sekretárka APRSR, 0903 783 078

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Súvisiace články

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová vo vedení korporátnej komunikácie Henkel

Zuzana Kaňuchová (34), bola menovaná od 1. júna 2017 na regionálnu pozíciu riaditeľky korporátnej komunikácie pre klaster strednej a východnej Európy pre Henkel Slovensko, Henkel Česká republika a Henkel Maďarsko

JA Slovensko ocenilo najlepšie podnikateľské nápady roka

Víťazný tím približuje Dolný Zemplín tradične aj online

Bratislava nie je Blava – BratislavaDen.sk spustil billboardovú kampaň

Gemerka v novej kampani vyzýva ľudí darovať krv

Diskusia (0 reakcií)