Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Ako predať milión litrov Becherovky na Slovensku?

27.07.2017, 15:04 | Media & Communication Consulting

Za fiškálny rok sa na Slovensku predalo vyše milióna litrov tohto nápoja.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Pohárik Becherovky je neoddeliteľnou súčasťou rodinných osláv i priateľských posedení. Slováci si ju vychutnávajú či už čistú, ľadovo namrazenú alebo ako súčasť miešaných drinkov.

Napriek svojej dvestodesaťročnej tradícii má Becherovka všetky prvky modernej značky: v kampaniach využíva influencerov, online je jej prirodzeným prostredím a už takmer rok má svojho prvého slovenského Becherovka ambasádora.

„Dosiahnutie miliónu predaných litrov Becherovky v jedinom roku je krásnym príkladom toho, že kvalitný produkt a tradícia jeho výroby je dôležitá aj dnes. Mladí ľudia vedia oceniť, keď niečo robíte s vášňou a pre nás je vášeň centrom všetkého, čo v Becherovke robíme.“ hovorí brand manažérka značky Zuzana Benková zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá bylinný likér dováža na slovenský trh.

Viac ako milión predaných litrov nie je jediným dôvodom na oslavu – tento rok sa leto nesie v duchu osláv 50. výročia od namiešania legendárneho drinku Beton. Nechajte sa inšpirovať moderným twistom klasiky v piatich unikátnych variantoch v Becher Beton Bare a objavte čaro Becherovky aj vy!

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)