Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

15. ročník cien Flema vyhlásili o štyri mesiace skôr

03.02.2020, 13:51 | Flemedia

Spoločnosť Flemedia štartuje 15. ročník súťaže o inovatívne využívanie médií a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní Flema Media Awards.

  • Tlačiť
  • 0

Súťaž je otvorená pre autorov českých aj slovenských kampaní, mediálne, komunikačné i digitálne agentúry a tiež pre zadávateľov.

Nový ročník súťaže je vyhlásený o štyri mesiace skôr ako v minulých rokoch. Predĺženie obdobia, kedy možno kampane prihlasovať (až do 19. júla 2020), má za cieľ zvýšenie kvality prihlášok a počtu prihlásených prác.

Chceme motivovať prihlasovateľa, aby už teraz premýšľali o vhodných kampaniach a priebežne spracovávali prihlášky, a preto je podanie kompletnej prihlášky v predstihu zvýhodnené nižšom poplatkom:

do 28. 2. je poplatok za jednu prihlášku 3 900 Kč (+ DPH)

do 15. 4. 4 900 Kč (+ DPH)

do 29. 5. 5 900 Kč (+ DPH)

Poplatok v riadnom termíne (do 19. 7.) Je 11 900 Kč.

Ako každoročne bude porota vyhodnocovať práce v dvoch kolách. V prvom kole posúdi práce zhruba stovka odborníkov z radov zadávateľov, médií a agentúr pomocou online aplikácie, v druhom kole sa zíde 25 z nich osobne.

Shortlist bude zverejnený 15. septembra 2020 a slávnostný galavečer spojený s vyhlásením víťazov sa uskutoční 22. októbra v Prahe.

Novinkou tohto ročník sú workshopy „Ako vyhrať Flema Media Awards“, ktoré sa budú konať v marci v Prahe a v Bratislave.

Workshopy poskytnú účastníkom praktický návod ako v súťaži uspieť, ako vyberať kampane a vytvárať úspešné prihlášky. Poskytnú tiež praktickú skúsenosť s prihláškami a ich hodnotením z pohľadu porotcu aj pohľad zadávateľa na to, čo v súťažiach hľadá, a prečo sa majú dobré kampane prihlasovať.

„Ako každý rok, aj tento rok sme sa snažili prísť s nejakou novinkou, ktorá by opäť pomohla posunúť kvalitu prihlásených prác a teda aj súťaže o kúsok vyššie. Zadávatelia sa stále sťažujú, že nemôžu nájsť agentúry s dobrými nápadmi, agentúry sa sťažujú, že ich nápady nikto nechce realizovať. My každoročne vidíme, že to ide, a že Flema funguje ako skvelá platforma pre všetkých, ktorých mediálna reklama stále baví,“ hovorí Hynek Cimoradský, managing partner usporiadateľskej spoločnosti Flemedia.

Súťaž samozrejme aj tento rok dopĺňa konferencia Flem aMedia Conference, ktorá prináša trendy aj praktické tipy z oblasti mediálnej komunikácie, a ktorá sa koná v stredu 23. septembra 2020 v Prahe.

Flema je usporiadaná spoločnosťou Flemedia s podporou spoločností BigMedia, Hypercube, Nielsen Admosphere a GolfDigest. Mediálnym partnerom je Mediaguru.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)