Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tlačové správy: Marketing

Lidl optimalizuje letáky, ročne ušetrí takmer 2 400 ton papiera

Lidl optimalizuje letáky, ročne ušetrí takmer 2 400 ton papiera

Diskontný reťazec zmenil formát aj gramáž svojich letákov, aktuálne optimalizuje aj distribúciu

03.07.2019 | Marketing

Slovenské združenie pre značkové výrobky povedie Martin Mittner

Slovenské združenie pre značkové výrobky povedie Martin Mittner

Na čele združenia vystriedal Miroslavu Klimantovú

27.06.2019 | Marketing

Primi Eurovea spustilo kampaň k novému mediteránskemu menu

Primi Eurovea spustilo kampaň k novému mediteránskemu menu

Jedálny lístok zostavili šéfkuchári z Talianska a Španielska

20.06.2019 | Marketing

Slovenský reklamný režisér je nominovaný v Cannes

Slovenský reklamný režisér je nominovaný v Cannes

Reklama Phase – Moments od režiséra Maroša Milčíka získala shortlist v kategórii Commercial

18.06.2019 | Marketing

Komunikáciu Home Creditu vedie Linda Bilal

Komunikáciu Home Creditu vedie Linda Bilal

Od júna vystriedala na tejto pozícii Zuzanu Bienvenu

06.06.2019 | Marketing

BeBe Dobré ráno predstavuje novú ambasádorku v kampani s Notinom

BeBe Dobré ráno predstavuje novú ambasádorku v kampani s Notinom

Herečka a influencerka Lenka Vacvalová bude so značkou dlhodobo spolupracovať

04.06.2019 | Marketing

ADMA prijala dvoch nových členov. Agentúry Ponyhouse a This is Locco

ADMA prijala dvoch nových členov. Agentúry Ponyhouse a This is Locco

Od leta bude pod záštitou ADMA spolu 21 členských agentúr

29.05.2019 | Marketing

Dobrá krajina umožní neziskovkám zapojiť sa do „Grayling 2020Challenge“

Dobrá krajina umožní neziskovkám zapojiť sa do „Grayling 2020Challenge“

Grayling Slovakia sa chce podeliť o skúsenosti a prispieť k zviditeľneniu ďalších projektov

28.05.2019 | Marketing

Uškatec Tóno dva mesiace spieval v kampani O2. Až teraz našiel Tóninu

Uškatec Tóno dva mesiace spieval v kampani O2. Až teraz našiel Tóninu

Nová kampaň operátora sa tentoraz nesie v znamení dvojíc, lásky a starostlivosti

03.05.2019 | Marketing

Poštová banka ruší dress code zamestnancov

Poštová banka ruší dress code zamestnancov

Dobro sa nosí, obleky už menej, hlási banka

29.04.2019 | Marketing

Proces fúzie firemných kultúr NN Group a Aegon bude riadiť agentúra Generations

Proces fúzie firemných kultúr NN Group a Aegon bude riadiť agentúra Generations

Trh poistenia a dôchodkov sa mení – NN Group ukončila akvizíciu AEGON Slovensko a AEGON Česko

26.04.2019 | Marketing

Sexistický kix otvára štvrtý ročník anticeny

Sexistický kix otvára štvrtý ročník anticeny

Verejnosť už môže nominovať reklamy, ktoré považuje za sexistické

18.04.2019 | Marketing