Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Reklama nemá z ľudí žmýkať peniaze, ale zlepšiť im život. Inak to nemá zmysel

27.09.2019, 11:01

Tvrdí, že chce prinášať riešenia, ktoré majú pridanú hodnotu. V prostredí reklamy nie sme na takéto vyhlásenia zvyknutí a nemusíme ani byť ochotní im veriť. Postoj Róberta Slováka však nie je ojedinelý. V reklamnej brandži i marketingu sa stále viac hovorí o skutočných ľudských potrebách či dokonca o obrate od podpory konzumu k sociálnej zodpovednosti.

  • Tlačiť
  • 0
  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)