Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Monitoring: Marketing

Reklama nemá z ľudí žmýkať peniaze, ale zlepšiť im život. Inak to nemá zmysel

27.09.2019 | Marketing

Reťazce sa chcú dostať k zákazníkom cez četovacie aplikácie

17.07.2019 | Marketing

Lidl ustúpil Matečnej, zväčšil fotky slovenských výrobkov v letákoch

12.07.2019 | Marketing

Lidl dráždi inšpekciu malými fotkami slovenských potravín, vynašli sa aj Billa a Tesco

06.05.2019 | Marketing

Ako riešia „online“ prezidentskí kandidáti?

15.03.2019 | Marketing

Harabinov synovec, Vallovi ľudia aj kandidát komunistov: Kto stojí za prezidentskými kampaňami

22.02.2019 | Marketing

Stopár Eugen zdraví z Ta3. Kmotríkova televízia opäť ťaží z megakampane na eurofondy

23.10.2018 | Marketing

Mark Ritson: Mediálny súboj desaťročia sa zvedie o TV obrazovku

04.10.2018 | Marketing

Sex v reklame stále predáva. 9 kampaní, ktoré nešetrili nahotinkami

30.04.2018 | Marketing

GDPR: Šťastie praje pripraveným

30.04.2018 | Marketing

Snap skúša druhýkrát uspieť so svojimi okuliarmi

30.04.2018 | Marketing

AmRest: Po KFC si rozvoz vieme predstaviť aj pre Starbucks

27.04.2018 | Marketing