Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Zoznam prezliekol Kariéru do responzívneho dizajnu

04.10.2013, 14:20 | Martin Poláš | © 2013 News and Media Holding

Job portál sa odel do zelena, zadávatelia môžu vzhľad svojej podstránky upravovať

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Portál Zoznam.sk uviedol nový dizajn svojho agregátora pracovných ponúk Kariéra.sk. Web dostal novú tvár s dominantnou zelenou farbou prvkov. Zachovaná zostala farebnosť pôvodného loga, ktoré prešlo len miernou úpravou a dostalo nové písmo.

Stránka je po novom responzívna, čo korešponduje so súčasnými trendmi v tvorbe webov. (Používať ho začal v polovici septembra aj TREND.sk). 

Je tak dostupná zo všetkých druhov zariadení a rôznych operačných systémov s totožným obsahom, respektíve v rovnakej kvalite.

Zoznam zdôraznil, že aj po redizajne chcel zachovať prehľadnú štruktúru a jednoduchú orientáciu. Upravili sa niektoré funkcionality webu.

„Zlepšili sme spôsob selektovania pracovných pozícií prostredníctvom krajov a okresov. Prepracovali sme aj vyhľadávanie, používatelia si môžu na titulnej stránke portálu zvoliť viacero pracovných pozícií a preferovaných lokalít naraz,“ uviedol produktový manažér portálu Marián Šabo.

Kariéra.sk po redizajne v októbri 2013Zdroj: Kariéra.zoznam.sk

Kariéra.sk umožňuje tiež nový spôsob tvorby firemných podstránok. Spoločnosti si môžu podstránku farebne prispôsobiť, pridať logo či prelinkovanie na domovskú stránku. Podobnú „štylizáciu“ Zoznam uviedol v minulosti aj pri svojom online úložisku Úschovňa.sk.

„Okrem toho pribudli aj nové testy pre uchádzačov, rozšírili sme tak ponuku pre firmy v rámci takzvaného pretestingu. Firmy si môžu definovať otestovanie rôznych schopností uchádzačov ako povinnú súčasť životopisu. Web im tak uľahčuje výber správneho kandidáta a zefektívňuje proces výberového konania,“ tvrdí M. Šabo. 

Web Kariéra je v monitoringu návštevnosti zaradený v uzle Zoznamu, v septembri dosiahol podľa online AIM monitora 348 872 reálnych používateľov (RU). Najnavštevovanejší pracovný portál Profesia.sk mal v rovnakom období 600 366 RU.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Diskusia (0 reakcií)