Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

ZlavaDna.sk chce rásť v Česku, kúpila gastroportál KuponPlus

08.09.2015, 16:30 | pol | © 2015 News and Media Holding

Slovenská spoločnosť Creative Web, ktorej patrí jednotka na trhu zľavových portálov ZlavaDna.sk, pridala do svojho webového portfólia český gastroportál KuponPlus.cz. Získala ho od spoločnosti RAM Internet Ventures, o cene transakcie strany neinformovali.

  • Tlačiť
  • 0

Creative Web predal vlani v Česku web Lunchtime.cz, spolu v balíku so slovenskou stránkou Obedovat.sk. Oba portály prevzala za 2,44 milióna eur indická firma Zomato, ktorá pôsobí medzinárodne.

Prevádzkovateľ ZlavaDna.sk aktuálne kúpil iný český zľavový portál, ktorý je na trhu od roku 2011. KuponPlus.cz bol prvým projektom, ktorý zaviedol odlišný predaj zliav cez kupónový model. Systém predaja spočíva v tom, že zákazník kúpi kupón na percentuálnu zľavu a tú si potom uplatní u obchodníka.

„Na českom zľavovom trhu pôsobí príliš veľa zľavových portálov a zákonite tak nastáva konsolidácia. Našu pozíciu sme pripravení posilňovať prirodzeným rastom aj ďalšími akvizíciami,“ povedal v súvislosti s kúpou KuponPlus konateľ Creative Web Zdenko Hoschek.

Akvizícia KuponPlus.cz má slovenskej firme pomôcť posilniť si pozíciu na českom trhu, na ktorom chce ďalej rásť. „Našou ambíciou je získať väčší trhový podiel v Českej republike a stať sa tak druhým najvýznamnejším hráčom na tunajšom zľavovom trhu,“ vysvetľuje Z. Hoschek.

Trhovou jednotkou v segmente je v Česku so značným náskokom Slevomat.cz. Tamojší trh si podobne ako slovenský prešiel v uplynulých rokoch veľkým boomom na poli zľavových portálov. Presýtenosť trhu sa stala pre viaceré projekty osudnou. V Česku z asi 200 portálov zameraných na rovnaký typ služby, prežila necelá štvrtina, odhaduje Lupa.cz.

Prevádzkovateľ ZlavaDna.sk má ambíciu rozšíriť ešte viac svoje podnikanie mimo Slovenska. „Časť z peňazí, ktoré sme získali predajom Obedovat.sk a Lunchtime.cz, plánujeme investovať do rozvoja podnikania aj v susedných krajinách. Okrem poslednej akvizície rozbiehame projekt Bookio v Budapešti, kde už fungujeme od augusta a taktiež plánujeme na jeseň založiť pobočku vo Viedni,“ doplnil Z. Hoschek.

Creative Web pôsobí na českom trhu od roku 2011, keď u susedov spustil obdobu svojho zľavového portálu SlevaDne.cz. Vlani v Česku spoločnosť uviedla aj rezervačný portál Bookio.cz, ktorý takisto funguje aj u nás.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy ZlavaDna.sk

Diskusia (0 reakcií)