Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Tesla vstúpila do nových vôd. Predáva surfy

05.08.2018, 15:00 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | Lietadlá, bezpečnosť a LEGO / Apple pokoril bilión / Facebook odhalil manipuláciu / ADMA a kreatívna idea

  • Tlačiť
  • 0

Lietadlá, bezpečnosť a LEGO

Bezpečnostné videá pred odletom sú väčšinou poriadna nuda – hoci pokusy spraviť ich zábavnými sa už objavili, napríklad legendárny Air New Zealand a jeho adaptácia Pána Prsteňov. Tentokrát zahájili Turkish Airlines útok hlavne na detských divákov a napakovali ich virálne inštruktážne video tonou postavičiek a odkazov z filmu LEGO Movie 2. Video má necelé štyri minúty a len na YouTube takmer štyri milióny videní. Everything is awesooome!

Apple pokoril bilión

Len nedávno sme písali o prepade cien akcii Facebooku po tom, čo jeho kvartálne výsledky zaostali za všeobecnými očakávaniami. Z opačného spektra je správa o kalifornskom gigantovi Apple, ktorý sa stal vôbec prvou verejne obchodovanou americkou firmou, ktorej trhová hodnota dosiahla jeden bilión dolárov. Je to historický moment, no zároveň ide o nechutne obrovskú čiastku, veď uznajte: 1 000 000 000 000.

Tesla vstúpila do nových vôd. Pripravuje surf

Môžete si povedať: je to clickbait, uhorková sezóna, prípadne že nám v ADMA preplo z tropického počasia. Fakt však ostáva, že TechCrunch skutočne objavil na stránke Tesla ponuk na surf v cene 1500 dolárov. Na oficiálnom webe sa už nenachádza, pretože podľa správy išlo o limitované množstvo 200 kusov. No, s trochou sarkazmu sa dá povedať, že Elon Musk tú rekordnú stratu automobilky musí zvrátiť...

Facebook odhalil manipuláciu

Spoločnosť oznámila, že odstránila 32 účtov zo sociálnych sietí Facebook a Instagram, pretože boli podľa dostupných informácii súčasťou koordinovaného úsilia a dalo sa predpokladať, že boli falošné. Kto za týmito snahami stojí, Facebook nevie, naznačil však ich možné prepojenie na Rusko.

ADMA a kreatívna idea

V minulotýždňovom case studies víťazov cien Grand Prix v Cannes za kreativitu sme naznačili, akým spôsobom fungujú myšlienkové šablóny. Ako funguje táto skratka ku kreatívnym ideám? Je naozaj také náročné premýšľať inovatívne? Odpovede ponúkne #ADMAweb.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)