Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Strhujúci krátky film o lietajúcich mužoch

17.05.2015, 14:58 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | Život po Kickstarteri / Revolučné zmeny vo Facebooku / Premyslite si share / ADMA hľadá nových členov

  • Tlačiť
  • 0

Strhujúci krátky film o lietajúcich mužoch

Nový hit na internete! Dvanásťminútový minidokument o tom, že sny si treba plniť. Aj keď sú bláznivé. Dve rady – video si určite prepnite do famózneho 4K rozlíšenia a určite pridajte hlasitosť na reproduktoroch. Ak by ste za uplynulý týždeň mali svoj čas venovať jednému videu, je to práve toto.

Facebook Instant Articles – revolúcia pre médiá

Facebook zavádza dlhoočakávané revolučné zmeny, odprezentované na konferencii F8 – Instant Articles. V podstate pôjde o to, že médiá nebudú publikovať články priamo na vlastných stránkach a Facebooku využívať len ako linkujúci reklamný kanál, ale budú texty na Facebooku priamo publikovať. Pre médiá ide o zásadný krok do neznáma, pretože voľné šírenie článkov na Facebooku je napríklad úplne protichodné so spoplatnením obsahu na ich vlastných portáloch. Že to Facebook s revolúciou v šírení obsahu myslí vážne, dokladajú aj partneri, akými sú The New York Times, The Guardian, Bild či National Geographic. Prečítajte si podrobne spracovaný článok na blogu Online Žurnalistika.

Aký je život po Kickstarteri?

Kampane z Kickstarteru prinášame celkom pravidelne - ako však dopadli tie najúspešnejšie? Nie všetkým sa darilo rovnako výborne ako hodinkám Pebble či kartovej hre Exploding Kittens. Napríklad prehrávač hudby Pono dopadol fiaskom, o nič lepšie na tom nie je ani androidová hracia konzola Ouya. Viac píše BusinessInsider.

Premyslite si share

Ako vysvetliť teenagerom, že share svojich fotografií v správach či na sociálnych sieťach môže predstavovať problém? Jednoducho tak, že im podobnú správu pošlete. Jednoduchá idea so 100-percentným zásahom cieľovej skupiny. LIKE!

Zaklincovali sme úspech a hľadáme nových členov!

Minulý týždeň sa toho stalo naozaj dosť – vyhlásili sme pátračku po nových členoch ADMA, pretože by sme chceli opäť zväčšiť svoje rady.

Okrem toho prinášame prvý článok zo sériu na tému digitálny tender. V rámci odporúčaní sme sa opäť pozreli na sociálne siete a vypichli sme obsah, ktorý na nich proste funguje!

No a v neposlednom rade agentúry reprezentovali ADMA s veľkým úspechom na súťaži Zlatý Klinec – najlepší výsledok patrí TRIAD Advertising so ziskom štyroch klincov (2x Zlato pre Kofola Neriešenie / 1x Striebro pre O2 SK s Každý like sa počíta a 1x bronz pre Velkopopovický Kozel a Stretni starého parťáka), Zaraguza s jedným klincom (1x bronz za Martinus a Zázračný telefón PF 2015) , rovnako ako CORE4 (1x bronz pre ORANGE SK a 4G prilbu).

V mene ADMA gratulujem! :)


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)