Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Prečo je Google ochotný dať 30 miliárd dolárov za Snapchat?

06.08.2017, 15:30 | Matúš Kollár

A tiež: Despacito prekonalo YouTube rekord / Facebook aktualizuje algoritmus / Ochrana Skin Patch / CPC infografika online!

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Despacito prekonalo YouTube rekord

Akokoľvek sa vám odrhovačka od Luisa Fonsiho nemusí páčiť, za sedem mesiacov od uverejnenia sa z nej stalo najprehrávanejšie YouTube video v historii. Po Gangnam Style a See You Again ďalšia z piesní, pred ktorou sa nedalo a nedá schovať. Len pre názornosť – keď o tom pred pár dňami v článku informoval TheVerge.com, video malo o štyridsať miliónov videní menej. A keď budete čítať tento riadok, už bude ten číselný údaj dosť neaktuálny :)

Prečo je Google ochotný dať 30 miliárd dolárov za Snapchat?

Mohlo by sa zdať, že čoho sa Google dotkne, tak sa premení na skvelý biznis. No stačí si spomenúť na inteligentné okuliare Google Glass či sociálnu sieť Google+ a do tohto pocitu sa vkráda trochu horkosti. Práve spojenie okuliarov a sociálnej siete Google našiel v Snap – ich Snaptacles a Snapchat sú v kurze a hodnota spoločnosti závratne rastie každým ďalším používateľom. TechCrunch.com uverejnil správu, podľa ktorej sa Google ešte koncom minulého roku pokúsil za šialených tridsať miliárd dolárov Snap kúpiť, čo však CEO oboch spoločností popreli. Veď každá taktáto správa najmladšiemu miliardárovi Spiegelovi len pomáha.

Facebook aktualizuje algoritmus

Optimalizovať stránky v každom smere bude znova ešte dôležitejšie. Facebook tvrdí, že pomalé weby hnevajú používateľov a až 40 percent z nich stránku opúšťa, ak sa linka nenačíta do troch sekúnd. Sociálna sieť to ide eliminovať tak, že v News Feed uprednostní odkazy na „rýchle“ weby a naopak tie, ktoré sa načítavajú pomaly, odsunie. Viac na Medialne.sk

Ochranný štít Skin Patch

Ak by v minulom týždni bola len jediná téma trending na slovenskom Facebooku, bolo to extrémne horúce počasie. Značka L'Oréal pripravila pre deti inteligentnú tetovačku, vďaka ktorej si cez smartfón viete kontrolovať stupeň UV žiarenia a odporúčanie, kedy sa opakovane natrieť opaľovacím krémom. Celé je to spravené formou animovaných superhrdinov, takže gamifikačné prvky by mohli byť slušným motivátorom, prečo sa nespáliť.

CPC infografika online!

Ak je cena za preklik jednou z vašich ostrosledovaných vecí, zbystrite pozornosť – v spolupráci s členskou agentúrou Performics by B2B Group sme pripravili infografiku o CPC, kde sme skúmali, v ktorých segmentoch je cena za preklik najvyššia a v ktorých naopak najnižšia.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)