Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

O príbehu Spotify vznikne seriál, prinesie ho Netflix

12.12.2019, 11:34 | ph | © 2019 News and Media Holding

Dvojica švédskych novinárov Jonas Leijonhufvud a Sven Carlsson napísali knihu o tom, ako vznikol Spotify. Dielo obsahuje viacero zákulisných informácií. Príbeh nenápadného startupu, ktorý zmenil naše počúvanie hudby minimálne na niekoľko desaťročí, oslovil aj filmárov.

  • Tlačiť
  • 0

Streamovacia služba Netflix potvrdila, že nakrúti o švédskom startupe minisériu. Zatiaľ nie je jasné, ako sa seriál bude volať.

Spoločnosť neprezradila ani to, koľko bude mať epizód. Dejová línia sa však má držať knižnej predlohy.

O zámere Netflixu píše agentúra Bloomberg.

Príbeh sa bude venovať zakladateľovi a neskoršiemu riaditeľovi Danielovi Ekovi, ktorý nedokončil vysokú školu a skúsil šťastie v podnikaní. Hlavnou postavou bude najmä v úvode aj jeho finančný partner Martin Lorentzon.

Tvorcovia plánujú vykresliť boj ich startupu o miesto pod slnkom ako súboj Dávida proti Goliášovi, teda malá firmička proti digitálnym gigantom ako Apple, Google či Android.

Neprehliadnite

Spotify vznikol v roku 2006 vo švédsku. Dodnes má centrálu v Štokholme, ale dane platí v Luxembursku. Medzi veľkých hráčov vstúpila firma v októbri 2008. V ponuke má viac ako 50 miliónov skladieb, podcastov a v menšej miere aj videá. 

Firma v októbri 2019 uviedla, že mesačne jej služby aktívne využije 248 miliónov užívateľov, z toho platiacich je približne 113 miliónov.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Netflix, Spotify

Diskusia (0 reakcií)