Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nový Razr prichádza a my voláme: Hello Moto!

17.11.2019, 15:00 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | Kolobežka poháňaná hnevom / Modrý ježko Sonic sa vracia / Google kúpil Fitbit. Prečo? / ADMA DAR Ecomony 2019

  • Tlačiť
  • 0

Kolobežka poháňaná hnevom

Čo vznikne, keď sa spojí známa reklamná agentúra a uletená vývojárska firma? Droga5 pre autorov Angry Birds pripravila kampaň, ktorá premieňa hnev na niečo pozitívne – pohyb. Jednoducho, ak sa chcete na kolobežke Rage Rider odviezť, musíte si poriadne zakričať.

Modrý ježko Sonic sa vracia

Ešte začiatkom mája sme v #digitalnytyzden písali o mimoriadne nevydarenom pokuse dostať modrého arkádového ježka na strieborné plátno. Fanúšikov Sonica nahneval jeho vzhľad a režisér filmu okamžite sľúbil nápravu. Tá podľa traileru vyzerá podarene, hoci autor pôvodného dizajnu stále nie je spokojný. Pozitívny príklad sily sociálnych sietí a ich schopnosti združovať komunity.

Nový Razr prichádza a my voláme: Hello Moto!

Prvá Motorola Razr bola veľký hit – išlo určite o najkrajšie a najlepšie spracované „véčko“. Dnešná žiletka odkazuje na minulosť, no vyzerá ako hybrid medzi smartfónom s masívnym 6,2-palcovým displejom a klasickým kompaktným vyklápacím telefónom.

V dobrom slova zmysle – podľa nás je nádherná a naplno využíva možnosti ohybných displejov. Bohužiaľ, rovnako ako pred štrnástimi rokmi, Razr nadradil štýl výkonu a jeho parametre sú pri cenovke 1 500 dolárov len priemerné. Napriek tomu sa nevieme dočkať, až povieme Hello Moto novému Razr osobne!

Google kúpil Fitbit. Prečo?

Akvizícia za viac ako dve miliardy dolárov nie je maličkosť. Zaujímavosťou je, že Fitbit sa nezaradí pod Alphabet ako materskú spoločnosť Google, ale priamo pod Google. Otázkou preto ostáva, či dôvodom akvizície bola snaha držať krok s Apple Watch a ich fungujúci ekosystém preniesť na Android alebo mal Google záujem o jedného z top producentov wearables výhradne kvôli dátam pre nakŕmenie svojich Ads. Túto teóriu však Fitbit poprel.

ADMA DAR Ecomony 2019

Prinášame výsledky prvého z piatich rebríčkov, ktoré už koncom novembra rozhodnú o víťazovi ocenenia ADMA Digitálna Agentúra Roka 2019 (DAR). Ktoré z nominovaných agentúr sa umiestnili na prvých piatich miestach?


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Angry Birds, Digitálny týždeň, Fitbit, Google, kolobežka, Motorola, Sonic

Diskusia (0 reakcií)