Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Nepochopiteľné mobilizovanie fanúšikov? Apple to (stále) vie

03.11.2019, 15:00 | Matúš Kollár

Digitálny týždeň | TOP weby 1996 – 2019 / Slováci a podcasty / Porsche vs. Tesla / ADMA na Lovebrands Masters

  • Tlačiť
  • 0

TOP weby 1996 – 2019

Prezentovať komplexné dáta jednoducho, zrozumiteľne či dokonca príťažlivo nie je vôbec bežné a každý, kto absolvoval aspoň jednu korporátnu prezentáciu akejkoľvek analýzy, musí ihneď vedieť, o čom je reč. Za ADMA preto odporúčame YouTube profil Data is Beautiful, ktorý má perfektne spracované desiatky videí, napríklad o najväčších dot-com spoločnostiach alebo najpopulárnejších mobilných operačných systémoch.

Slováci a podcasty

Desať rokov dozadu uvádzala spoločnosť Median SK počúvanosť desiatich najpopulárnejších rádií na Slovensku na úrovni 85,5 percenta obyvateľstva. V súčasnosti je situácia výrazne odlišná – počúvanosť spadla na 79,2 percenta. Slovensko sa zbláznilo do podcastov a vy by ste sa mali tiež.

Nepochopiteľné mobilizovanie fanúšikov? Apple to (stále) vie

Predstavenie úplne nových AirPods s vylepšeným dizajnom, lepším zvukom a technológiou potlačenia okolitého hluku prebehlo na pomery kalifornského giganta úplne v tichosti – tlačová správa, fešácke video, info na webe. Napriek tichému uvedeniu má Apple stále mimoriadnu silu mobilizovať fanúšikov – pred spustením predaja sa pred viacerými americkými predajňami tvorili dlhé rady ľudí, ktorý chceli mať novinku medzi prvými. A to boli uvedené „len“ slúchadlá. Kto iný sa môže pochváliť podobne vernými fanúšikmi?

Porsche vs. Tesla

Súboj, na ktorý čakal každý (elektro)automobilový nadšenec, je konečne tu. Porsche Tacan Turbo S vyzval na súboj v šprinte vozidlo Tesla Model S Performance, to všetko pod taktovkou Top Gear. Áno, chýba tomu len jedna „drobnosť“ – vôňa benzínu a podmanivý rev motora vo vysokých otáčkach.

ADMA na Lovebrands Masters

Ako partner podujatia sme nemohli chýbať na konferencii Lovebrand Masters, ktorá bola v poradí už ôsma zo série Make it Digital pod záštitou Digital Marketing Club SK. Experti z rôznych oblastí, ktorých spája marketingový svet, ukázali svoj pohľad na obľúbenosť značky a prezradili aj množstvo zaujímavých tipov a trikov, ako na to – prečítajte si krátky report a dozviete sa viac.

Okrem toho znova pripomíname konferenciu DigitalRulezz 2019, ktorá nám už o necelý mesiac nastaví v prednáškach Reality check a odpovie napríklad na otázku, čo keď kríza skutočne príde...


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Digitálny týždeň

Diskusia (0 reakcií)